*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Eller er det sånn at man prøver med ett egg først så to dersom første ikke fester seg?
AniBer Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ved Porsgrunn har de kriterier; 1 embryo tilbake: -kvinner som er 35 år eller yngre -som er til 1. eller 2.fersksyklus med IVF/ICSI -som har 3 eller flere gode embryo som kvalifiserer til nedfrysning 2 embryo tilbake: -alle som ikke kommer innunder kriteriene for 1 embryo tilbake I frysesyklus får alle i utgangspunktet 2 embryo tilbake, men kan selv velge om de vil ha ett eller to. De gjør alltid en helhetsvurdering for å oppnå en graviditet. Fredagsklem
øynesomtinntallerkner Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var til første forsøk i porsgrunn, var da 35. Måtte ha ICSI. De satte inn 2 embryo, da vi ønsket det. Fikk ingen til frysing. Det ene ble støtt ut, nå har vi en skjønn liten gutt:) har lyst til å ha en til, men må jo ærlig si at jeg ikke er sikker på om jeg TØR å sette inn 2, når jeg ser å vanvittig mye det krever med EN...
Mikkemafian Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Det hender at de gjør unntak fra den regelen, hvis ikke eggene har delt seg helt perfekt. Jeg fikk satt inn 2 på første ferskforsøk under 35 år og med 8 egg på frys...
AniBer Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 De gjør alltid en helhetsvurdering for å oppnå en graviditet.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar.. jeg bare lurte litt sånn i fht at det jo er større sjanse for tvillinger når man setter inn to...
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Vi hadde ICSI, og fikk "bare" satt tilbake ett egg. -tror det er standard i Haugesund å bare sette inn ett egg på første forsøk uansett, så kan man "megle" seg til to på senere innsettinger.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå