Gå til innhold

Må jeg gi jenta mi MME?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6,5 måned og ammes ennå,men begynner å bli litt lite..Men hun har flaskenekt...Ammer henne morgen,midt på dagen,kveld og 1 gang på natta...Bleiene hennes er ikke så bløte lenger,men det er da litt tiss i dem...Prøver å gi litt vann til grøten,men ikke så mye som går ned enda..Burde jeg gi henne MME når bleiene ikke er så bløte el prøve å gi litt mere vann?

Eldstejenta var flaskebarn så var ikke noe problem der..

Skrevet

tror eg ville prøvd å gi litt mer vann.. er ikke så erfaren akkurat der. vis ikke det går kand u prøve med mme.. men håper noen andre vet litt mer. hehe

Skrevet

Du kan jo amme oftere - så holder du produksjonen oppe og hun får i seg mer melk.

Skrevet

Nå kan du jo begynne med grøt da. Når de er 6 måneder kreves mer mat så da er jo grøt anbefalt. Da strekker nok melka di til :o)

Skrevet

Åja, var en annen tone i dag ja. I går mente du at barna skulle ha MELK TIL ALLE måltider.

Skrevet

Hun får grøt morgen og kveld + 1 banan midt på dagen..

Er ikke intressert i puppen mer enn de gangene...Ikke alltid hun drikker så mye på kvelden heller,er ikke intressert i det hele tatt...Har prøvd vann men er ikke så populært ennå,men får i seg noen slurker da...

Skrevet

Jeg har ikke snakket om vann "stine fikk...." Tror du blingset litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...