Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Et lite klage innlegg fra meg i dag... Snuppa stresser sånn når hun skal spise, så hun får ikke skikkelig tak på puppen, og når hun endelig får skikkelig tak, så slipper hun igjen.. Og hun sutrer og står i.. Og her sitter jeg med så voldsomt til brystspreng at det kjennes ut som om de sprekker når som helst...... Håper hun vil spise masse når hun våkner igjen..
mobi313 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 ville håndmelket event. pumpet for å lette litt på trykket.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde det sånn før, spesiellt om morningene!! jeg håndmelket litt jeg for å lette på trykket:) Kjøpte meg en brystpumpe også ( alltid kjekt å ha) og pumpet meg når gullet sov på dagen og jeg fikk spreng:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Ja, har tatt av litt, men vil liksom ikke pumpe for mye heller, for da kan det vel bli for mye produksjon.... Får satse på at hun er sulten som en hest når hun våkner igjen.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Hei Er inne i akkurat samme situasjon som deg nå. Hun stresser masse hver gang hun skal suge så tar lang tid før hun får skikkelig tak. Dermed så blir det store problemer med brystspreng....Først så pumpet jeg, men det førte til at melkeprod. ble større, bedre med håndmelking. Men kjenner at dette stresser meg, er jo redd for at hun ikke skal få i seg nok mat..Men det ordner seg vel etterhvert. Snakket med poliklinikken ang. dette og de mente at det ville bedre seg innen en ukes tid(krysser fingrene) Lykke til
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Tror kansje det er fordi hun har hatt ørebetennelse.. Og derfor kansje har litt vondt... Pluss at hun spiser mere når hun har ørebetennesle.. Hun har hatt det for andre gang nå, og etter sist gangs så merket jeg også mere spreng, fordi hun spiste masse mens hun hadde betennelsen, også sov masse når den var over... Men denne stressingen ved brystet har hun ikke hatt før...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Også hyler hun fordi hun ikke får skikkelig tak, også slipper hun når hun får tak.. osv osv.. bare tullet på henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå