Gå til innhold

begynne med andre grøter og middagsglass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er strax 5 og en halv mnd..hun får grøt og har så vidt begynnt med middagsglass. Men den butikken her jeg bor har veldig lite utvalg til 4 mnd, så kan jeg begynne å prøve litt for 6 mnd?? er det for tidlig? noen som har gjort det, og som kan anbefale en grøt/middagsglass som babyen din elsket??

Jenta mi er litt kresen..hihi :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på!! I alle butikkene vi har vært i, har det bare vært potetmos med grønnsaker og grønnsakspurè...Han begynner nok å bli litt lei dem ja!

Skrevet

Du kan gjøre det men prøv å unngå gluten. Du skal helst vente til de er 6 mnd med gluten men samtidlig så er det vel ikke så stor forskjell på 5,5 mnd og 6 mnd:)

Gutten min elsket Hipp sine 6 mnd middagsglass. De med pasta bolognese gikk ned på høy kant!

Skrevet

min lilelgutt har aldri spist glass under 12 mnd han. og han har spist de fra 12 mnd sidne han avr ca 7 -8 mnd.. helsesøster sa det var helt i orden så lenge han mestret de store bitene :) Så jeg vil tro jenta di kan spise 6 mnd glass ja :)

Skrevet

tusen takk for svar!! ja kan jo i første omgang prøve meg frem med middagsglass og vente med grøt med gluten:)

men det er dumt enkelte butikker har så dårlig utvalg:(

har ikke prøvd hipp sine produkter ennå, kanskje på tide:)

Den grønsakspureen fra nesle (4mnd) hatet hun, brekte seg og greier...men det forstår jeg godt da..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...