--{--{-@solstråle Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 jenta mi er strax 5 og en halv mnd..hun får grøt og har så vidt begynnt med middagsglass. Men den butikken her jeg bor har veldig lite utvalg til 4 mnd, så kan jeg begynne å prøve litt for 6 mnd?? er det for tidlig? noen som har gjort det, og som kan anbefale en grøt/middagsglass som babyen din elsket?? Jenta mi er litt kresen..hihi
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Dette lurer jeg også på!! I alle butikkene vi har vært i, har det bare vært potetmos med grønnsaker og grønnsakspurè...Han begynner nok å bli litt lei dem ja!
alvis Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Du kan gjøre det men prøv å unngå gluten. Du skal helst vente til de er 6 mnd med gluten men samtidlig så er det vel ikke så stor forskjell på 5,5 mnd og 6 mnd:) Gutten min elsket Hipp sine 6 mnd middagsglass. De med pasta bolognese gikk ned på høy kant!
Mamma Mirabell Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 min lilelgutt har aldri spist glass under 12 mnd han. og han har spist de fra 12 mnd sidne han avr ca 7 -8 mnd.. helsesøster sa det var helt i orden så lenge han mestret de store bitene Så jeg vil tro jenta di kan spise 6 mnd glass ja
--{--{-@solstråle Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 tusen takk for svar!! ja kan jo i første omgang prøve meg frem med middagsglass og vente med grøt med gluten:) men det er dumt enkelte butikker har så dårlig utvalg:( har ikke prøvd hipp sine produkter ennå, kanskje på tide:) Den grønsakspureen fra nesle (4mnd) hatet hun, brekte seg og greier...men det forstår jeg godt da..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå