Gå til innhold

Hvordan ville DU reagert?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag for GU sjekk, og han begynte og komentere hvor trang jeg var, og at han hadde forventet at det var litt mere plass etter en vaginal fødsel.

Syntes dette var ganske upassende og ekkelt at han dro opp når han holdt på... Er det bare jeg som er prippen, eller er det flere som ville reagert på dette?:-S

Skrevet

Hehe, kanskje litt drøyt av en lege å si, men tror jeg hadde ledd og tatt det som et komliment jeg... :)) han mente nok ikke å være upassende-heller morsom!

Skrevet

Skjønner godt at du reagerte.

Det hadde jeg gjort også!

Skrevet

Det ville jeg også reagert på!

Skrevet

Når jeg hadde GU etter min første fødsel sa legen " er ikke alle som er så pene nedentil etter en vaginal fødsel, ser ikke ut som du har født en gang"..

Følte det som ganske ekkelt og upassende jeg også..

Men på en annen måte er det jo greit og vite at alt ser normalt ut..

Skrevet

Min gyn sa også at jeg var veldig trang etter fødselen. Det er sikkert litt uvanlig at man er så trang etter en fødsel. Han sa også at stingene så veldig pene ut (fikk mange mange sting). Tok det ikke ille opp, synes det var veldig fint å vite dette. Hadde dere reagert om det hadde vært en kvinnelig gyn som hadde sagt det samme? Stakkars mannlige gynekologer som ikke kan si noe som helst uten at det blir oppfattet som ekkelt. Han må se inni vaginaer hele dagen og ser jo forskjellene, og er det ikke greit å dele med pasienten det mann observerer? Det er jo jobben hans.

Skrevet

Hva var det han dro opp når han holdt på???? Skjønte ikke den setninga jeg.

Skrevet

at han dro opp det temaet mens han undersøkte henne, slik forstod jeg det.

men uasett.. jeg ville sagt: er det sant? så bra. så ville jeg gått veldig fornøyd hjem til mannen min å sagt; jeg er visstnok god som ny! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...