Zitro Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi hadde pizza i går kveld, og det får jeg svi for nå gitt... Bare promper og vrir seg den lille babyen... Tydelige magesmerter. Så er det noen som veit hvor lenge melka mi nå er "dårlig"??
Zitro Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2008 Nå gav jeg henne en liten flaske med mme (60 ml, hun er 3 uker) isteden for pupp, og da roet hun seg ned med engang! Akuratt som det lettet på mageproblemene tvert...
mobi313 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 var det kanskje løk i pizzaen? mange babyer reagerer på det. Vet ik hvor lang tid det tar. du kan event. sjekke på www.ammehjelpen.no veldig bra sider om amming etc.
Gunni_2 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hvis jeg husker riktig tar det rundt 4 timer fra du spiser til det går over i melka. Konsentrasjonen av det du har spist går gradvis nedover i løpet av 12 timer.
lifa og Eline Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk antibiotoke som min baby reagerte på Og da sa legen at det tok 6 timer før alt var ute av kroppen igjen. tror det kanskje har litt med hvordan kroppene våre er og hva vi har inntatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå