Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Mini er 7 mnd og nektet å spise gröt en god stund. Prövde forskjellige smaker og fruktpurè oppi men ingen suksess. Sutret og gråt til slutt gjennom hver grötmåltid. Da prövde vi disse "god natt" grötene og de vil han ha! Så nå får han et glass til kvelds og et glass til lunsj. Bedre noe enn ingenting..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hvorfor heter den godnatt grøt? er det noe i den som gjør at de skal sove bedre? hvor får man kjøpt den? er den på glass?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg kjöper på Coop. Finnes sikkert i andre butikker:) Vet ikke hva som er så spesielt med den, han sover ikke så mye bedre men han vil ha den.. Den finnes for 4 og 6 mnd. Min gutt liker begge. Det er mild risgröt med grönnsaker tror jeg. Den for 4 mnd inneholder tomat og squash og den for 6 mnd mais og gulrot.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Og ja, den er på glass, ferdiglaget..som sånne middagsglass...bare at det står "God natt" på den.. HI
aanonym Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Vi bruker den i pulverform, med ris og pasta. Småtten elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå