Gå til innhold

Babyjungle.nl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har tenkt å bestille vognen gjennom babyjungle i nederland, men jeg lurte på om det var noen andre som har gjort det? Jeg lurer på hvordan det blir med momsen? og om det er trygt?-det har jeg egentlig hørt at det er men man kan jo aldri høre det nok ganger;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har ikke hørt om noen som har bestilt fra babyungle i nederland, men derimot babycare.nl i nederland har jeg en venninne som har bestilt fra - og de er super super fornøyde. Kjempe service og kort leveringstid på deres vogn hvertfall.

Vi kom også over babyjungle igår, og vurdere det. er så vanskelig å finne urban jungel i norge (i babybutikkene) så må vel bestille den. Er bare Fru Lyng som har hatt den frem til nå hvertfall....

Skrevet

Jeg er fornøyd med servicen fra babyjungle. Har en tfk vinterpose som har fått ødelagt glidelåsen, og de skal sende meg en ny pose! Kjøpte vogn og pose i juli 2007. Vogna kom etter en uke.

Ikke noe problem å anbefale babyjungle jeg ihvertfall:)

Skrevet

vet om 2 som har bestillt derfra.. de fikk tilsent en EKSTRA ting og på kjøpet, og ho ene ødela vogna litt v et uhell, de sendte ny del gratis på et blunk. det tok ca 1 uke til vognene kom på døra!!!

Skrevet

Har kun hørt positivt om babyjungle, både når det gjelder leveranse, kommunikasjon og reklamasjon. Tror nok det skal være veldig trygt å handle der!

Ang. momsen så trekkes det fra nederlansk moms (når du går inn på shop on-line og klikker deg inn på Norge/land utenfor eu, så kommer de riktige prisene opp, altså de uten nederlandsk moms), så må du plusse på 25% av totalsummen i norsk moms + fortollingsgebyr på ca 200 kr.

Skrevet

Vi har kjøpt 3 vogner derfra. Og er strålende fornøyd ! Service er topp, levering rett på døra og ikke noe problmer med evnt reklamasjoner.

Momsen kommer på egen regning senere fra tollpost globe, og gebyret er rett rundt 100,- de har andre gebyrer enn det posten tar. Og det beste er at vogna kommer rett på døra til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...