Gå til innhold

Brus og juice drikking........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er mamma til ei skikkelig gojente på 14 dager, og lurer på en ting. Eg fullammer og prøver å leve sunt og fornuftig, men slit veldig når d gjeld brus og juice -klarer ikkje la være å drikke dette:( Drikker også mykje vatn, men allikavel............. Så lurer litt på andre sine erfaringer når det gjeld barnet reaksjoner på dette. Har ikkje inntrykk av at jenta mi er særlig plaga med mageknip, men en del promping og bæsjing blir d jo iløpet av dagen. En annen ting eg lurer på, er; kor lang tid går det fra eg har ete/drukke noko uheldig, til det går over i morsmelka?

Skrevet

Dette er veldig individuelt tror jeg.. Her reagerte ikke gutten min på at jeg drakk brus. Men en kveld jeg spiste blomkål (visste ikke at det var fy-fy) sku jeg amme rett etter måltidet, og da hylskrek han resten av natta. Kan dessverre ikke gi deg noen fasit, bare si hvordan det var for meg mens jeg ammet..

Skrevet

Takk for svar:) Veit at d ikkje finnes noen fasit, men ønsker som sagt å høyre andres erfaringer. Har jo ofte hørt at både brus og juice er fyfy.... Kål og andre produkt som eg veit er luftframkallende i utgangspunktet, styrer eg unna. Er jo mange som seier at man skal styre unna ting som ein sjølv får luft i magen av, men er igrunn ikkje så plaga av dette.

Fleire som har erfaringer å dele?

Skrevet

lillemor reagerer ikke på brus og juice... :o)

Skrevet

Snuppa her reagerer på brus, men ikke juice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...