mamma&urokråka Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 gutten min er 7 uker og er så utrolig varm. han virker ikke syk, spreller og er veldig våken, som vanlig. han er bare så varm hele tiden. prøver jeg å ta på han lue når vi skal ut og trile hylgriner han fordi hodet hans er så varmt. i går var vi ute og gikk, det var ca 4 grader ute, og han lå i voksipose. Han hadde bare på seg bomullsbody, bomullsstrømpebukse og snekkerbukse. Da jeg tok han opp etter en time ute, var han helt våt, fordi han var så varm. Er det vanlig? Han hadde jo ikke mye på seg, men virker ikke syk heller. Han har alltid vært sånn..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Mine to barn har alltid vært veldig varme de og. Kan ikke ha på de så mye før de blir helt svette og klamme og rød i kinnene. Nesten flaut vinterstid, da det ser ut som jeg ikke kler på barna mine. Men alle er jo forskjellige og noen er nok bare ekstra varme av seg. Derfor har vi aldri hatt bruk for pose til våre barn, kun brukt saueskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå