snuqx Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Kom nettopp fra gyn. som henviser meg videre til fertilitetsklinikken på sykehuset. Jeg bor i Haugesund så jeg er heldig som har en god klinikk nærme. Er veldig spent på tiden fremover.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hei og velkommen Har dere prøvd lenge? Regner med dere har vært gjennom utredning? Vi skal i gang med første IVF-forsøk nå. Starter nesespray neste lørda, så dette blir spennende ja
Hvite due Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Heisann! Jeg vil ønske deg lykke til! Vi holder også til på Haugesund fertilitetsavdeling og har hatt to forsøk. Vi skal sannsynligvis starte med tredje forsøk i mai/juni. Det har vært en spennende tid og av og til slitsomt. Men vi håper at vi får en baby en dag. Har en jente fra før:-) God helg!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hei og velkommen. Bare spoer om det er noe ;-)
snuqx Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Ja jeg er ganske spent. Vi har holdt på i 1,5 år. Noen som vet hvor lang ventetid det er i Haugesund?
Hvite due Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Hei harlystpåbaby19pp! Vi kom til med en gang!! Vi ble innkalt til samtale og etter samtalen fikk vi beskjed om at vi kunne begynne med en gang hvis vi ønsket:-) Vi startet med en gang og det vil si at når jeg fikk mensen skulle jeg ringe dem. Jeg begynte på synarela nesespray 20 dag fra første mens dag. Denne sprayen tok jeg i tre uker og så var det 9 dager med sprøyter samtidig med sprayen. Deretter var det ultralyd (fredag)for å sjekke hvor mange eggposer. Så fikk jeg beskjed om jeg hadde nok eggposer. Deretter tok jeg Synarela nesespray en dager til og deretter satte jeg en sprøyte på lørdagen som skulle "slippe" eggene. Mandag tok jeg ut eggene, tirsdag fikk vi beskjed hvor mange som var befruktet og onsdag fikk jeg satt inn ett egg. Deretter var det 14 dager med venting for å se om en er gravid eller får mensen....SPENNENDE:-) På Haugesund sykehus setter de ofte inn bare et egg de to første forsøkene og det tredje setter de inn to hvis en ønsker det. Dette fordi de har gode resultater og fordi at tvillingfødsler følger det ofte mer komplikasjoner. Men de gjør selvfølgelig individuelle vurderinger anngående hvor mange egg en setter inn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå