grolla Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Min lille gutt på snart en mnd gjør ikke annet enn å henge i puppen. Time etter time bytter jeg fra side til side, helt til det er tid for en ny lur. Og sover han for lenge (han våkner av seg selv), blir han selvfølgelig enda mer sulten i timene etterpå. Virker som han er trinn og god i magen, så han legger nok godt på seg. Men virker ustanselig sulten, og alle dager forekommer meg som økedøgn! Hvor lang tid tar det før det "roer" seg litt, og han går mer over til måltider med noen timers mellomrom, og ikke "måldager"? Har nødig lyst til å starte med tillegg, men hvis han bare er sulten så.... Han har vært slik siden han ble født, så nå er det fjerde uken med økedøgn! Kan ikke huske at storebror var så glupsk, men kanskje jeg har fortrengt det? Andre med erfaringer?
line_n & sara Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 tar han smokk? kan være at han har ekstremt sugebehov, da! og du er den perfekte smokken!!
grolla Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Jo da, har endelig funnet den smokken han vil ha, og det var jo som å komme til himmelen! Men fortsatt er han sulten og glupsk! FÅr liksom følelsen av at jeg ikke produserer nok melk, men kan liksom ikke tro det heller når jeg ser på den lille trommemagen hans... den er full!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ikke uvanlig at de er sulten hele tiden. Jeg fikk beskjed om å gi pupp når barnet viste interesse for det, men at man ikke skulle ha ham/henne sovne/døse ved puppen (ikke aktiv suging, men mer kos). Jeg gjorde som det passet meg, og lot ham henge på puppen hvis det passet seg/jeg hadde energi. Heldigvis så krevde han færre måltider når han begynte å bli 3,5 + mnd. Hadde masse melk, men de bebisene vet nok hva de vil selv (tror ikke alle broer er brent om du prøver/feiler litt).
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 datteren min er 4 uker og hun og var veldig glupsk og hang på puppen hele dagen, jeg tok hun med til hs til veging og det viste seg at hun ikke fikk nok mat av meg så måtte beynne med mme.. Ville tatt han med og veget han tilfelle, skader jo ikke..
mizz25 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 grolla... kordan smokk e det han tar? æ har en på 4 uke som heng hele tia i puppen,men han ska ikke ha smokk,sutra når melka kommer.. :-S
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Hvor mange dager har han holdt på slik da? Min minste spiste konstant til hun ble 3 mnder, hadde ikke trengt ammeBH, for puppene var mer ute av bhen enn inni den. Var egentlig verst utover dagen og kvelden. Det er ikke nødvendigvis slik at du må gi tillegg, men dersom du begynner med det, er det jo en viss sjanse for at du aldri får nok melk.
grolla Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Han tar kun den med rund tupp, og helst myk gummi. Jeg bruker bambino sine. De får du kjøpt bla på smart club, ultra, centra og andre. Det eneste storebror ville ha, og det eneste lillemann vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå