smuttsi Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 skal begynne på søsken forsøk nå..skal begynne på progynova og crione..men det blir bittelitt røyking....synderen selv...:)men er det slik at nå mislykkes jg garanter m å bli gravid eller er det håp i andre enden her?hvist noen har erfaring her takker jg for svar....litt oppbækking er det vel jg er ute etter hehe:)men vær ærlige:)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Kan fortsatt lykkes selv om du royker, men det kan vaere vanskeligere at spiren sitter, da royking reduserer blodtilfoerselen.. Og om du blir gravid, burde du jo egentlig slutte likevel, saa hvorfor ikke slutte foerst, saa slipper du aa angre ;-) (da var jeg aerlig ;-) )
smuttsi Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 du har helt rett:)!!!!!men det er som alt annet...vanskelig:( skal slutte når jg nå får mens og begynner på medisinen...så da får jg bare krysse det jg har og håpe at det går fint denne gangen oxo:)takk for ærlig svar:)
Smurfeline81 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har prøvd å slutte så mange ganger (uten å klare det) at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle klare det til ivf-behandlingen. Men bestemte meg for å gjøre et forsøk. Sluttet å røyke den dagen jeg begynte med nesesprayen, og har ikke tatt et trekk siden. Og det beste er at det har gått veldig fint, savner ikke røyken i det hele tatt nå! (Røykfri siden 30.01 jeg nå) Tror innstillingen når man vet hvorfor man slutter (for oss på denne siden,- ønsker oss baby over alt i verden), hjelper på motivasjonen slik at det ikke blir så ille! Stå på! Ønsker deg lykke til med røykekuttet:D
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg røyket litt under forrige forsøk, skulle slutte i rugetiden men hadde fra 0-3 røyk om dagen. Sluttet etter jeg testet positivt, sprakk et par ganger, men har holdt meg 100% fra ca 9 uker. Så det trenger ikke ha noe å si, men det beste er jå slutte. Jeg drøyde og drøyde.......Men er deilig å være røykfri!
søskenforsøk Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 hei Jeg var stor røyker. etter samtale med legen betemte jeg meg fot å gå ned til fem om dagen, han menet dette var bedre med 5 enn med 20 jeg ble garvid med tvillinger. Tvi tvi
smuttsi Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 tusen takk:) da er d håp...jg skal klar å slutte!!!!!!!!man vet jo alle hvordan denne forbaska smvittigheten trenger seg på..men som en av dere nevnte så er d viktigste baby!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå