line_n & sara Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 klarer dere virkelig å pumpe all melka småen trenger før dere går ut?? her kommer det ikke ut nok akkurat! gir henne 200 ml mme, og hvis jeg skulle pumpe ut tilsvarende, hadde jeg nok brukt et par dager! hva med dere?
Lilla78 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Det varierer veldig, fra 20 ml til 100 ml per gang jeg pumper. Jeg har en avent kopp i fryseren som jeg fyller på til det er nok til et måltid da man kan helle fersk, nyutpumpet melk oppå den fryste. Da blir det ikke så mye styr. Godt å komme seg ut noen turer innimellom:-) Jeg og mannen var ute og spiste for et par uker siden, det var kjempedeilig!
lisa:-) Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Hei, Jeg pumper meg for ca 150ml hver morgen.Dette fryser jeg ned. Hvis jeg skal ut av huset noen timer bruker jeg det jeg pumpet ut på morgenen+en flaske fra frysen. Jeg hadde ikke hatt nok hvis jeg bare skulle skulle bruke fersk melk. Jeg har noen ferdigpakker med mme i skapet i tilfelle det trengs :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå