Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg trenger en reisetralle. Hva skal man ta av disse? Syns bee var kul, men så ut som den var kort ved bena, mac laren er fin, men manger jo bumper bar og peg perego har vel alt bortsett fra at en er litt stor og tung.... hjelp... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137145743-maclaren-eller-bugaboo-bee-eller-peg-pegperego-reisetrille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 14. mars 2008 #2 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har en Peg P. Pliko stående i stua og gleder meg som et barn til å trille den i sommer:D Skal kjøpe softbag og ha den til min lille baby. Ja den er vel litt tyngre enn andre triller men så er det mer en vogn enn trille på mange måter nettopp fordi den har alt OG mitt viktigste poeng: HAR DEMPER bak. Hater disse trillene hvor barna sitter og rister. Vår skal brukes på ferier (har hittil ikke opplevd noen skade på disse til tross for å ha solgt den i 2 år tidligere i butikk..).. Den veier 8 kg, men er ikke noe problem for meg å løfte på den iallefall, og jeg er SVAK.. og om trilla mi veier 6 eller 8 kg merker jeg neppe forskjellen... Så mitt tips til deg er: prioriter kvalitet, dempere, liggekomfort for barnet og ikke tenk på pris og vekt. Pliko er for meg en drømmevogn og trille, og til og med pappaen døde for trillekomforten da han skulle sammenligne med en Maclaren i samme prisklasse (kjøpte i Tyskland vel og merke og sparte MYE penger på det). Så her var det ikke noe spørsmål. Er den god å bruke, bruker du den desto mer er min tanke. Skjønner godt at folk hater triller men det er stort sett KUN fordi de tenker på feil poeng i det de kjøper. Har desverre ikke helt sansen for Bee, men helt sikkert noen andre her som kan snakke for den;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137145743-maclaren-eller-bugaboo-bee-eller-peg-pegperego-reisetrille/#findComment-137146544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LegallyBlond Skrevet 14. mars 2008 #3 Del Skrevet 14. mars 2008 Kommer an på alderen på barnet, er ungen under 1 år ville jeg uten tvil valgt bee siden den er vendbar. HAr nettopp sett den live, og den er knallfin! Er ungen eldre så blir det vel en vurderingssakhva du skal legge mest vekt på. Stor fordel med kalesjen på maclaren som kan dras så langt fram selv om ryggen er nede, beskytter jo barnet veldig godt når det sover eller er veldig dårlig vær. Så er den fantastisk god å trille =) Peg perego sin kalesje kan vel også dras ganske langt fra, men luerer på om det bare er når ryggen er oppe...Men kjenner egentlig ikke så mye til den vogna. Hører mye skryt om alle tre, så blir sikkert fornøyd uansett hva du velger =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137145743-maclaren-eller-bugaboo-bee-eller-peg-pegperego-reisetrille/#findComment-137146555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå