Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hei! Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med..eller si mening/erfaring. Det er nå 6 uker siden fødselen og jeg sluttet å blø for en uke siden. Jeg har litt utflod nå,men ikke mye..helt vanlig. Men det som er problemet er at det lukter helt forfærdelig... Skal det være slikt eller kan det være at jeg har betennelse el noe. Så et annet problem...jeg ble sydd 3 sting etter fødselen og nå lurer jeg på om hun har sydd helt feilt der nede... Det er skikkelig stramt og nesten så hun har sydd for mye igjen på en måte.Har skjekket at sting er grodd bort så det skal liksom være leget. Men jeg og sambo skulle prøve litt forsiktig sex her om kvelden,men det gjorde kjempevondt..Hva skal jeg gjøre?? Synes det er så kjiipt å få fastlegen min til å undersøke om alt er som det skal... Håper noen kan svare
Snupi27 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hei! om det er 6 uker siden fødsel så må du ringe å bestille time til 6 ukers kontroll hos fastlegen din. det er helt normalt å ha sånn undersøkelse. da får du gynekologisk sjekk.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det luktet av utfloden min i et par uker etter at jeg slutta å blø. Jeg syntes det var forferdelig, men plutselig var det borte! Ellers vil jeg si at det er ganske vanlig at det gjør vondt de første gangene man har sex etter fødsel. Slimhinnene er ikke helt i vater ol. Men som christine over her sier; bestill deg 6 ukerskontroll, så får du sjekka ut tilstanden "der nede".
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 ja jeg vet om 6 ukerskontrolln,men fastlegen min er naboen, så jeg har bestilt time hos gynekolog:-) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå