Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er en av de mange her inne som har kjøpt rockering, men har litt problemer med å få sving på dette her....HVER gang jeg setter i gang kommer det et par dråper! Må jo ta på meg bind hver gang jeg skal rocke! Må sies at ting har ikke blitt helt sitt gamle jeg der nede etter fødsel...Vær så snill å si at det ikke er bare meg?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Uff ja jeg hadde også problemer med det de første 6 mnd, blitt bedre nå etter 8 mnd. Men hva er dette med rockering?? Har ikke fått med meg det jeg, høres kjempegøy ut:) Nå som endelig vektnålen går riktig vei er jeg motivert til å begynne med noe istedetfor de lange jogge-og sykkelturene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Knipe knipe knipe... Merker det når jeg trener step. Fikk beskjed på sykehuset om å knipe 3 x 10 og holde til 8 hver dag i 6 mnd. Og så knipe videre 2-3 x i uken. Så det er bare å kniiipe på
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Uff ja, er litt dårlig på å huske å knipe.....kommer på det hver gang jeg leser om det her inne da ;-) Men fortsatt like kjipt med den småtissinga når jeg rocker.....føler meg helt dust og mannen min bare ler av meg...hi hi;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Sliter litt med litt dråper som kommer ut jeg også.. huff.. Er mest når det er litt fullt og jeg bøyer meg ned eller går i trapper e.l. Tok det opp med legen min og han sa, bare fortsett å knipe og det må gjøres NÅ og ikke om et halvt år liksom, så jeg ikke ender opp med varig urin lekkasjer i ung alder.. Og det vil jeg IKKE hehe, så jeg husker nå på å knipe hver kveld når jeg har lagt meg.. greit å ha rutine på det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå