Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi har prøvd forsiktig i flere uker, med opphold innimellom da han reagert m magevondt, og det blir ikke bedre... Holdt opp i over to uker, har prøvd igjen noen dager nå, men nettene er IKKE bra - uro og våkning nesten hver time enkelte netter. Er jo ikke garantert det er grøten han blir slik av, derfor lurer jeg på hvordan deres baby var. Begynner å bli bekymret for at magen hans ikke skal tåle grøt noengang... Han er forresten 5 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Du kan jo prøve med brødskive. Ikke alle barn som liker grøt. Ellers må du huske å ha malt i grøten.
atsjo Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg begynnte forsiktig. Ga bare noen skeier hver ettermiddag en god stund. Men han fikk treg mage med en gang. Har prøvd sviskemos, malt osv, men det har ikke hjulpet. Nå får han grøt to ganger for dag og sliter med å få det ut enda, men ellers har han ikke vært noe urolig eller våkna mer om natta:) Min er 6mnd nå. Har du prøvd en annen sort grøt? kanskje han ikke tåler den du gir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå