Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 bruk olje du. IKKE vann. da slipper du sår stump. anbefalt fra sukehuset og helsesøster.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 ja, bruk olje. spedbarn basjer ofte, da kan de fort bli sår. bare vann tørker ut huden.
happy og to små Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg bruker kun rent vann og bruker kun olje når hun bader. Stumpen er myk og fin, og ikke sår! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Vann med litt olje. Aldri hatt sår rumpe her iallefall.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Vann. Bland evt. litt olje sammen med vannet hvis bæsjen er vanskelig å fjerne. Bare olje blir for tungt for huden. Da får den ikke puste, og det er viktig for at den ikke skal bli sår eller få sopp.
line_n & sara Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 har en liten skål v stellematta som jeg heller oppi vann, og en skvett olje (vanlig veg.olje, solsikke) hvis dritten sitter skikkelig godt, hjelper det med litt olje rett på mesoften (kompress jeg bruker til å vaske med) og tørker det av! ser det litt rødt ut, bruker jeg litt sinksalve! men det er nesten aldri! (ps..vil anbefale deg å bruke vegetabilske oljer fremfor babyolje, babyolje er mineralolje som dekker huden som et lag med plastikk, mens veg.olje lar huden puste!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå