Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Kokte mine for n`te gang i dag. Men nå passer ikke den ene hvite saken (pakning) i flaskebunnen lenger? Tåler de ikke koking likevell??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jeg har kokt de hver gang etter bruk. vasket først, så kokt. merker kvaliteten blir dårligere. de lekker av og til. irriterende! men koker likevel. hvordan ellers sterilisere de? har begynt å foretrukke de gode gamle avent flaskene, siden de sjelden lekker. men hjelper å prøve å sette sammen flasken på nytt (mam) forøvrig er jeg litt lei av mikkmakket med å sette flaskene sammen
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 det har ikke skjedd her. men vi har ikke brukt den så mye, siden mini sjelden får flaske. men det burde vel ikke skje. kanskje du burde kontakte de som har laget flaska
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Er ikke så lenge siden vi kjøpte de. Brukte Brown`s først. Men de er nok satt på hat-listen her i hus. Har prøvd å sette flasken(e) sammen flere ganger. Også prøvd samme pakningen i de andre flaskene med samme resultat. Virker som om den har utvidet seg en hel del. Får den ikke helt ned i bunnen. Får jeg den nesten ned, er det likevell ikke nok til at jeg får skrudd fast bunnen i flasken. Er et styr å sette den sammen ja. Synest også den er veldig vid i bunnen.... Meen, det er endelig en flaske pia ville ta. Sett bort fra Brown`s som virkelig kan det med å lekke!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 når jeg koker, gir jeg bare et oppkok. kan du ha kokt de litt lenge? pakningene her har ikke forandret seg slik som du beskriver, kan ikke se forskjell liksom. og er heller ikke alltid det lekker. faktisk heller sjeldent, men det skjer. flaskene våre er flere mnd gammel nå, og jeg ammer ikke lenger, så de er flittig i bruk! serverer snuppa vann med de flaskene også, så det kokes flasker ca annenhver dag her. men flaskene var mye bedre å bruke enn avent sine når hun var mindre, letter å suge i fred liksom, uten "ventil pause"
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Sent på natten som det er har de nok neppe kokt for lenge Har sendt de mail nå, så får vi vente spent på svaret.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 du? hadde vert kult å se hva de svarer. for det er nemmeliig irriterende særlig om en sulten unge sitter klar når du kommer med flaska, så må du snu og gjøre alt på nytt. ikke populært!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 "Innan du använder flaskan första gången, koka flaskan i vatten fem minuter. Det säkerställer hygienen. Rengör sedan alla delar noggrant före varje användning. Alla delar tål att diskas i maskin på översta hyllan. Använd inte rengöringsmedel som innehåller slipmedel, tex antibakteriella produkter. Flaskan kan användas i mikrovågsugn - men utan ring, lock och dinapp. Ventilen i botten på flaskan ska sitta kvar. Skaka eller rör vätskan efteråt och känn efter att den inte är för varm för ditt barn." Fant dette på siden deres.... 5minutter er jo lenge for koking det da. Har aldri hatt tålmodighet til det jeg! Kanskje ikke så positivt egentlig. Men da har hvertfall ikke jeg gjort noe galt slik at flasken ble ødelagt!
Livje Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Hei! Vi har tre sånne flasker og opplevde det samme med den ene flasken. Så vet ikke om det skjer noe galt en gang i blant. Vi fikk i hvertfall ny flaske og nå er alle flaskene like hele og fine.
Stinemor:) Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Jeg opplevd det samme med en av MAM flaskene, at den hvite pakningen ikke passet. Så viste det seg at bunnen på den ene flasken var anderledes enn de andre, pakningen var litt større slik at den kun passet i denne flasken. Kjøpte denne flasken en stund før jeg kjøpte de andre, så det er mulig at de har forandret utformingen i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå