Gå til innhold

Skifter dere body på ungen hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja;) vist ikke hadde bodyen hennes vært stiv av gulp;) nå er hun 5 mnd og det går ca, ja hvertfall 2 sett med klær skift til dagen(gulping), men vasker klærne på hurtigvask og rett i trommelen så det tar ikke lengste tiden, synes det skal byttes for hver dag, vi bytter jo klær selv, hver dag. .

Skrevet

ja, med mindre det er lett brukte ullklær.

Skrevet

Hei du! Ja,jeg gjør iallfall det... Lett for at det kommer melk og sånn på den... Tenker liksom på det som babyen sin t-skjorte og at det sikkert er godt å skifte.. Pluss det at vi har så mange,så må bruke de om hvis skal få brukte alle før de er for små.. Men pysjen er ikke ny hver dag... Den bytter vi ut 1-2 ganger pr uke,og selvsagt når hun bæsjer på de og sånn da.. Hehe

Skrevet

ja,opptil flere ganger :)

Skrevet

Ja, og noen ganger flere ganger for dagen. Hun slever mye og gulper innimellom, så jeg er nødt til å skifte :o)

Skrevet

Bare hvis den er skitten eller våt.

Skrevet

Dattera mi er 9 mnd, og vi skifter body hver dag. Dette pga. at hun er svært sktiv når hun spiser, skal gjerne hjelpe til.. så det blir alltid gris når vi spiser. Men skifter også fordi jeg selv ville ha skiftet den hver dag ;)

Skrevet

Ikke når han var nyfødt, men nå som han sikler, gulper og søler med maten er det nødvendig med flere daglige skift. Smekken tar bare unna litt.

Skrevet

Ja, bruker ikke pysj for han bare sparker seg ut av den... ligger derfor i bodyen og pysjbukse, så bytter vi heller til ny neste dag.

Skrevet

Skifter klær på barna når klærne er skitne.

Skrevet

Jeg skifter hver dag uansett om jeg sikkert kunne brukt den en dag til.

Jeg tenker som så at klærne vokser han så fort ut av, så det er like greit å få brukt alt mer enn èn gang, derfor skifter vi antrekk hver dag.

Skrevet

Må av naturlige årsaker skifte etter hvert måltid med fast føde, og ved gulp. Kan fort bli 4-5 ganger om dagen. Heldigvis har vi mye klær og vaskemaskin;-) Hvis babyen er nyfødt og ikke gulper trenger man ikke skifte så ofte. Lillemann er 9 mnd i dag, og har vært storforbruker av klær hele tiden.

Skrevet

Bader annenhver dag og skifter body annenhver dag også, hvis den blir skitten og våt så skifter vi selvfölgelig der og da.

Men stort sett annenhver dag, han gulper ikke og sikler ikke så mye men uhell kan skje når han spiser...

Skrevet

Ja.

Blir gjerne flere skift pr dag med en aktiv krabat ;o)

Skrevet

Må som oftest det. Han gulper og sikler myyyye.

Skrevet

jepp. lar han ofte sove i den, og syns at vi bør skifte den da. han har lett for å gulpe og, så det kommer ofte på bodyen da.. ville uansett bytta hver dag om han ikke sov i den eller gulpa. akkurat som vi skifter undertøy hver dag lissom=P

Skrevet

Ja, ofte flere ganger til dagen og. Har en liten gulper :)

Skrevet

Nei. Han griser ikke så mye at det er nødvendig. Bytter når den er skitten.

Skrevet

ja, gulper som bare det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...