Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 som vil sammenligne med min sønn. språk,vekt og slik.
-carina- Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jepp, har en gutt født i juli... Vi er en stor gjeng med juli-mammaer som har opprettet et eget forum. Der har vi det veldig trivelig! ) For å komme inn der, besøk oss på: julibaby.informe.com (ikke www foran) Send en mail på adressen som er oppgitt og du kan bli med. Der har vi stadig oppe temaer om vekt, høyde, språk og annen utvikling! Velkommen!! )
-carina- Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 PS. Dere kommer inn på forumet om dere registrerer dere. Men dere kommer ikke inn på alle sidene før dere har sendt en mail... Dette for å beskytte oss damene i forumet litt... )
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 hei:) ja jeg har en gutt som er født 29 juli 2006... lurer veldig på det samme som deg.. hvor mye veier din gutt? og hva kan han si og hvordan er han sjenerelt? min er ca 80cm, han sier ikke mye enda, men han sier æsj til ting som er vondt og hei og hade og vinker, og se når han gjør noe som er morsomt og pus.. og mamma så klart:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 hei.hi her. skal vi skrive personlige meldiger eller vil du være anonym?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Mini er født i midten av juni 2006 da men er vel ikke så langt unna så kan godt svare litt.Var på kontroll i dag og han var 87 cm lang og veide 12 kilo. Han forstår det aller meste vi sier, og prater dagen lang. Setter ikke sammen flere enn 2 ord enda men har ett veldig godt ordforåd(hs sa han lå godt over gjennomsnittet der). Han er litt forsiktig av seg sånn fysisk sett så det er først nå de siste dagene han har mestret å gå opp og ned trapper på egen hånd for eksempel. Noe spesifikt du lurer på så bare spytt ut he he
rolly Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 sønnen min er født i midten av juli,har ikke vært og veid han på hs ennå,Han sier ord noen ganger 2 ord sammen,forstår omtrent alt man sier til han og er veeeeldig aktiv,trapper har han gått i lenge elsker å rusje på rusjebanen og er som sagt veldig aktiv
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 rolly og lille gutt hørtes ut som min gutt det. han e veeeeldi aktiv..han har bestandi vært veldi sterk, så han gikk tidli rundt bord å sånn(8mnd). men han bynt itj å gå før han va 12mnd, sprang når han va 13. han elske å hell på me ball. alt som e rundt hete ball t han. han e litt liten, bare 80cm og 9.5kg. d kjæm bare fler å fler ord no. han herme en del.. å traktor, bil, lastebil å allt på hjul egentli, d e tingen. han e født 16juli. ka e d beste din leike me?
rolly Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Heia 2barnsmor sønnen min er født 18 juli 2 dager etter din det hehe han er også veldig sterk og veldig selvstendig hehe(har latt han være det da) han elsker også BALL hehe alt er ball ball ball han liker og sitte på fanget mitt å se på youtub da hehe da finner vi barnesanger da vet du de tre små fisk og bjørnen i det blå huset er visst favoritten traktorer og lastebiler er veeeldig fasinerende han er ikke så flink til å leke med seg selv(til frustrasjon for mammen kan du si)men det hender han glemmer seg bort og da går det litt i duplo,å skru av og på korker på forskjellige ting er veldig gøy da og kjøkkenskapet til mamma er også forferdelig kjekt,men det aller kjekkeste er nar man lurer seg inn på badet kan tro det er mange spennende ting der inne blir bare så innmari sint når mammaen kommer og tar meg bort der fra??kan ikke forstå det alså hehe og 2 barnsmor hvis du vill kan du legge meg til på msn om du har? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå