Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er en godt gift kvinne og jeg elsker min mann over alt i hele værden. Jeg er 25 år. Problemet er at jeg har null sexlyst! Synest nesten det er ekkelt og det er et problem. For jeg synes mannen min er flott og jeg tenker ikke på andre menn i det hele tatt så det er ikke noe sånt.. Fnnes det noe man kan ta eller få for å få opp sexlysten??? Takker for svar her nå jenter:o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Ja, men ettersom du er mor kan jeg ikke anbefale det til deg...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hmmm, begynner på a eller k, alt ettersom. Men vil ikke ha Siri og Hannah på nakken, så resten får du gjette deg til selv ;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ja, det tror jeg de er ;-) hehe... Siri er jordmor Siri, og Hannah er moderatoren...
sarahrara Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Hehe.....jeg foreslår at HI skriver PM (privatmelding) til Ludderet, og da kan dere kommunisere fritt der om HI tør å vise sin id for Ludderet da?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Er det amfetamin eller kokain *ludderet* tenker på?? Ja, det funker garantert, men ikke når man er blitt mor nei!! I så fall er jeg enig med Siri oh Hannah!!! Teit å svare sånt også.. Er nok er grunn til at du kaller deg Ludderet og nevner dette kanskje????!!!
tonemelone Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 ...ikke jeg heller forsto den!!! Litt usaklig der, anonym...???
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Halloen, jeg er ikke intresert i tipset ludderet kom med her! Det er en annen anonym som driver å skriver. Jeg vil ha seriøse svar takk! Hi
tonemelone Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Vet at det er en annen anonym som skrev det, HI! Synd fokuset ble tatt bort fra innlegget ditt, sorry! Gi det litt tid... ikke tenk for mye på sexen, eller fokuser for mye på at lysten er borte. Prøv å prate med mannen din om dette, og få ham til å forstå hvordan du har det... kanskje dere kan ting anderledes? Leke litt, har lengere vorspiel, kortere vorspiel, ha sex andre steder enn dere har pleid å ha det før??? Tenk nytt og spennende, men ikke stress lysten... da kommer den ikke tilbake, for da blir det noe negativt hver gang...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Går du på hormonell prevansjon? Da kan det være grunnen. Ellers så er det hormonforandringer i kroppen etter fødsel, så det kan være en fysisk årsak. Kan også være en psykisk årsak, men jeg kan ikke hjelpe deg med å finne det ut.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde det akkurat som deg!! i laaange tider. Til og med før ungen ble til, og det er ganske vanlig, tror jeg. Det vi gjorde var å sette av en uke som var helt samleiefri. Det betyr at du kan kose så mye du vil uten at det erforventning om at det skal skje noe mer enn det. Masse kyssing og tidlige leggetider er også et sjakktrekk. Jeg er ikke spesielt amorøs etter klokken 10 på kvelden.... Etter den uken var det jeg som tok initiativ til sex. Hadde fremdeles ikke veldig lyst, men var ikke helt uvel med tanken heller. Det tok litt tid å varme opp, men når en først kommer i gang, er det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå