Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hei. Begynner å bli lei av luftsmerter i forbindelse med amming og tillegg,og lurte på om barna får luft av grøt og annen fast føde også?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Her i huset har vi ikke opplevd luftsmerter, men treg mage. Så da har vi gitt han sviskepuré for å forebygge:) Da har det gått bra..
Poteto Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 hatt luft i magen en gang på 2-3 mnd.. da begynnte vi med fast føde.. går fint det. men sviskepure er verdens beste oppfinnelse til min baby
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Gir du han mye sviskepure? funker ikke på min men kanskje jeg gir for lite? en stor teskei to ganger for dag i grøten
Snupi27 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 hei tuppa vå hadde oxo luftsmerter når hun var nyfødt. vi gikk til kiropraktor og det ble borte etter 3 behandlinger. vi begynte med maisgrøt da hun var 4 mnd og det gikk veldig greit. hun fikk 6 mnd grøt da hun var 5 1/2 mnd, da fikk hun vondt i magen igjen. vi byttet tilbake til maisgrøt og hun ble bedre igjen.. vi prøvde igjen med 6 mnd grøt da hun ble 6 1/2 mnd. da hun fikk vondt i magen første gang prøvde vi havregrøten fra nestle. hun fikk hvetegrøten fra nestle da hun var 6 1/2 mnd, da merket vi ingenting til luftsmerter eller noe =)
mamman til to gutter Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Mini fikk vondt i magen når vi begynte med grøt, gikk over i løpet av noen dager. Men selvom du begynner å gi grøt, så må du jo fortsatt amme eller gi tillegg, så hvis babyen din fortsatt får luft i magen av det vil ikke problemet forsvinne ved at du gir grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå