Gå til innhold

Får babyer luftsmerter av grøt og annen fast føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Begynner å bli lei av luftsmerter i forbindelse med amming og tillegg,og lurte på om barna får luft av grøt og annen fast føde også?

Skrevet

Her i huset har vi ikke opplevd luftsmerter, men treg mage. Så da har vi gitt han sviskepuré for å forebygge:) Da har det gått bra..

Skrevet

hatt luft i magen en gang på 2-3 mnd.. da begynnte vi med fast føde.. går fint det. men sviskepure er verdens beste oppfinnelse til min baby ;)

Skrevet

Gir du han mye sviskepure? funker ikke på min men kanskje jeg gir for lite? en stor teskei to ganger for dag i grøten

Skrevet

hei

tuppa vå hadde oxo luftsmerter når hun var nyfødt.

vi gikk til kiropraktor og det ble borte etter 3 behandlinger.

vi begynte med maisgrøt da hun var 4 mnd og det gikk veldig greit.

hun fikk 6 mnd grøt da hun var 5 1/2 mnd, da fikk hun vondt i magen igjen.

vi byttet tilbake til maisgrøt og hun ble bedre igjen..

vi prøvde igjen med 6 mnd grøt da hun ble 6 1/2 mnd. da hun fikk vondt i magen første gang prøvde vi havregrøten fra nestle.

hun fikk hvetegrøten fra nestle da hun var 6 1/2 mnd, da merket vi ingenting til luftsmerter eller noe =)

Skrevet

Mini fikk vondt i magen når vi begynte med grøt, gikk over i løpet av noen dager. Men selvom du begynner å gi grøt, så må du jo fortsatt amme eller gi tillegg, så hvis babyen din fortsatt får luft i magen av det vil ikke problemet forsvinne ved at du gir grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...