Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Kjennes ut som om det er i nyra, det er rett bak der ribbeina slutter nede liksom... Hva kan det være...? Sinnsykt "trykk" og dunkende smerte... Auuu.... Kanskje bare ungen som presser på, eller kan det være noe anna???
Moneric Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Aner ikke hva det er, men jeg er øm på samme sted. Hvis det er noen trøst.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg var veldig plaget med vondt i høyre nyre under forrige svangerskap. Nå har jeg hatt noen nyrebekkenbetennelser i løpet av de siste årene, så jeg trodde kanskje at dette hadde gjort nyra mer nærtagende. Tok ultralyd av nyrene, og da viste det seg at høyre nyre var større enn venstre - den hadde på en måte hovnet opp. Fikk ekstra oppfølging de siste tre mnd av svangerskapet, og måtte ta ny ultralyd og senere røntgen av nyrene etter fødselen. Det viste seg da at jeg hadde små blærer i nyra, og de trodde først at disse var ondartede, men etter å ha sett på røntgenbildene ble nyra "friskmeldt".
lana<3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har også slitt med dette til tider....når jeg har hatt nyrebekkenbetennelse har det vært veldig vondt der.....men også når jeg har bekkenløsning, rett over nyrene er det noen muskler som går fra rett over nyrene, rundt ribbeina og nedover og fester seg i bekkenet....kjenner det spesielt godt hvis jeg vrir overkroppen... Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til lege for å fastslå at det ikke er uvi og verre...og hvis han ikke finner noe burde du tatt deg en tur til gravid massasje og få myket opp der baki, du har nemlig to triggerpunkter rett over nyrene som kan bli ganske så ømme....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ja, kanskje jeg burde ringt legen... Hm.... Er ikke like ømt i dag da, men... Har ingen andre tegn på uvi heller... Hi
tea26 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har også dette problemet..de fire første mnd hadde jeg sinnsykt vondt i ryggen,føles som det er nyrene-Spesielt vondt når jeg lå i senga,gikk på do,spiste osv og ble litt bedre.Prøvde å ta det opp med legen men han mente det var prolapsen min..noe jeg ikke er enig i.Den siste mnd har det vært mye bedre men skikkkelig ekkel følelse.. Uff prøv å ta det opp med legen din..
lille er født:) Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 der har jeg også veldig vondt. Hatt det i over en mnd. Klarer ikke sitte stille mer en 20 min...hjelper å gå og stå litt. Legen sier at man har feste til nakkemuskulatur helt ned dit, så når jeg blir stiv i nakken så går det enda lenger ned og setter seg der. Også fordi man får endret måte å bevege seg på, sitte gå osv så kan det "sette"seg vondt på forskj plasser. Men det er kjempevondt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå