Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har falt så for dette navnet nå i det siste. Har ei nydelig tulle på 2 år som heter Elisabeth, og nå venter vi spente på lillesøster. Noen med eventuelle andre forslag?
suppegjøken Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Javisst! Klinger fint sammen. :-) Hilda og Elisabeth er kanskje ikke navn helt i samme sjanger, men det er ikke så viktig at navn til søsken passer super-godt sammen, syns jeg. De skal jo ikke opptre som søskenpar når de blir voksne, hvis du skjønner hva jeg mener.
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Er kanskje ikke den ultimate sammensetningen, men synes likevel ikke det gjør noe. To fine navn :-)
prebs Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 To fine navn, det. Klassiske og gamle. Kanskje ikke helt samme sjanger, men synes ikke det var påfallende (som for eksempel Vanessa og Ingeborg...)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes ikke det passer så bra, men det er greit. Hva med Helene istedet?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det kan lillesøster hete. Elisabeth og Hilda var fint sammen.
maria isabell Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 passer ikke helt sammen,men hvorfor må navnene passe sammen da? viss du liker hilda, så ta det...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Jeg trodde Hilda og Elisabeth var i samme "sjanger" jeg...? :-) Men uansett, Elisabeth og Hilda er fint til to søstre. Personlig liker jeg Hilde litt bedre, og syns også at det passer en smule litt bedre med Elisabeth. Men Hilda er fint det også, og som det sies over her, de skal ikke opptre som søsken hele livet. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå