Gå til innhold

Kan lillesøsteren til Elisabeth hete Hilda...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt så for dette navnet nå i det siste. Har ei nydelig tulle på 2 år som heter Elisabeth, og nå venter vi spente på lillesøster.

Noen med eventuelle andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst! Klinger fint sammen. :-)

Hilda og Elisabeth er kanskje ikke navn helt i samme sjanger, men det er ikke så viktig at navn til søsken passer super-godt sammen, syns jeg. De skal jo ikke opptre som søskenpar når de blir voksne, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Er kanskje ikke den ultimate sammensetningen, men synes likevel ikke det gjør noe. To fine navn :-)

Skrevet

To fine navn, det. Klassiske og gamle. Kanskje ikke helt samme sjanger, men synes ikke det var påfallende (som for eksempel Vanessa og Ingeborg...)

Skrevet

Jeg synes ikke det passer så bra, men det er greit. Hva med Helene istedet?

Skrevet

Ja, det kan lillesøster hete.

Elisabeth og Hilda var fint sammen.

Skrevet

passer ikke helt sammen,men hvorfor må navnene passe sammen da? viss du liker hilda, så ta det...

Skrevet

Jeg trodde Hilda og Elisabeth var i samme "sjanger" jeg...? :-) Men uansett, Elisabeth og Hilda er fint til to søstre. Personlig liker jeg Hilde litt bedre, og syns også at det passer en smule litt bedre med Elisabeth. Men Hilda er fint det også, og som det sies over her, de skal ikke opptre som søsken hele livet. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...