Gå til innhold

Hjelp! kjøpte ferdig kakebunn, men hva ha inni og oppå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

tenkte jeg skulle gjøre som om sommeren. de har jo fryste bær i fryseren på butikken.

kjøpte to kakebunner, ville prøve en hjemme idag, og den siste er til helga.

men altså, disse bærene var ikke noe gode:(

pleier å ha gele og jordbær innimellom og oppå se..

da siden jeg fortsatt har en ekstra kakebunn lurte jeg på om noen kunne gi meg forslag til å ha ini og oppå??

finner ingen noen steder...

Smule fortvilet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg skal lage kake idag til min mor som kommer på besøk. Den er kjempeenkel og veeeldig god - har fått masse skryt for den!! Dynker kakebunnen med like deler amarettolikør og vann (har du ikke det - kan du jo dynke bunnen med det du måtte ønske..), har vaniljekrem imellom lagene og sjokoladekrem oppå og rundt. (Sjokoladekremen lages slik: smelt 1 plate lys sjokolade, ha i en pk kremfløte og la dette varme helt opp mot kokepunktet. Avkjøles helt - helst i kjøleskapet over natten. Ha i 1 ss sukker, og pisk til krem.) ENJOY:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan jo ha vanilje krem inni, med melis på toppen. kjempe godt:)

Skrevet

heisann:)

Mange muligheter her:

Del bunnen i 3 deler.Vaniljekrem på det nederste laget,1 pk fløte med iblandet sylte(bringebær er min favoritt)på det neste.Så kan du pynte med krem og diverse frukt(kiwi,jordbær,mandarin f.eks)

Samme inne i kaka men pynt med krem og dryss på masse daimkuler.

Vaniljekrem på et lag og 1 pk fløte på det neste.Jordbærgele på toppen med druer,banan og mandarin i.Pynt med krem rundt hvis du vil ha en kjempefin kake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...