Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Snill som et lam om dagen, sover hele natta fra ca 23-24 til 07-08, men fra ca kl 19 og 4 - 5 timer utover er det vræling og uro. Nå har jeg snart prøvd alle tips i boka, dentinox, sukkervann, ulike leggerutiner, varmt bad til kveldsstell, gode matrutiner, etc etc etc. HVA SKAL JEG FINNE PÅ NÅ????
Marika:):) Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Hold deg til en ting og bestem deg for at det skal gå. Vær rolig selv. Hvor mye sover han om dagen? Kanskje han er klar for senga ved syvtiden?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Han sover som regel et par lange økter på dagtid, tilsammen ca 3 timer. Har også tenkt at han er sengeklar ved 19-tida, og prøver å legge ham da, men det går jo ikke når han bare vræler....
salamander Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 tipper også han er trøtt- jeg hadde det likt, begynte å ta han med inn på soverommet kl 7 og gikk ikke ut før han sov. bare sang og pratet rolig og byssa. tok tre netter så sovnet han kl 7. har gjordt det hver kveld i to måneder nå- intet avik.
Little Dreamer Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 hva med å prøve å legge han litt før 7 slik at han får ro og sovner før han blir overtrøtt...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, prøver med nyere og bedre leggerutiner fra ca kl 19 fra imorgen av - håper det hjelper - takk for tips, jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå