Gå til innhold

Jeg er forelsket...

lykke8:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i vår vakre Lycke Linnea. Helt fantastisk, jeg er målløs over livets under. At det var et menneskebarn der inne i magen min.

Vannet gikk søndag litt etter kl 23. Da hodet ikke var festet sendte sykehuset en abulanse. Jeg hadde sterke kynnere kvelden før med det dabbet av. Var ikke helt forberedt, vannet har aldri gått spontant før. Kjente bare lette sammentrekninger før det gikk. På vei inn i ambulansen kom riene med 2-3 min mellomrom. Deilig å komme frem og kunne ta i bruk lystgassen. Puster jevnt og godt lettere da. Riene kom veldig tett og var vonde. Jordmødrene var litt bekymret for hodet kom ikke lengre ned. Det var IKKE godt å bli undersøkt. Jeg orket ikke tanken på å gå hele natten med slike tette og vonde rier uten noe mer smertestillende. Det åpnet seg fint med det hjalp lite så lenge hun ikke kom lengre ned. men plutselig var hun i åpningen og på 2 pressrier var vidunderet ute.2 timer og 45 min tok det. Helt utrolig. Helt nydelig å få henne opp på brystet. Både pappaen og jeg måtte felle noen tårer. Selv om det var intenst var formen på topp like etter på.

Reiste hjem dagen etterpå og nyter hver time. Melken er kommet og hun sover mye. Håper bare det varer.

Har hatt en med kolikk og det kom etter en uke, så vi får se. Storesøsknene er superstolte alle sammen og kan nesten ikke få nok av henne. Pappaen og jeg må må nesten sette ned foten for å stelle og holde. Vi tre skal kose oss noen dager nå før vi skal ha storfamilie påske. Takk for meg her inne, det har vært kjempefint å vite at det har vært noen her hvis man har hatt spørsmål eller bekymring. Eller bare hatt behov for å lese en koselig historie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Kjenner igjen den følelsen du har nå ja.

Kos dere og nyt dagene, før du vet ordet av det har hun blitt stor.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Nydelig navn hun har fått!

Skrevet

Gratulerer så mye lykke7:)

Endelig kom hun, lille vidunderet! Jeg vet nøyaktig hvor fantastisk det er, jenta vår kom for 5 uker siden, sterkt etterlengtet!

Kos dere masse i heimen fremover, og ha en flott påske!

=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...