Gå til innhold

Andre som har vært nødt til å gjøre dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel helt greit og la de sitte mot kjøre retningen.da jenta mi på 5 år satt i sånt sete var det ikke noen nesten som brukte bakovervent.tror neppe hun hadde havnet i frontruta om vi krasja for hun hadde ikke kommet ut av selen og sete var jo også godt festa.om man skal tenke at man krasjer så kan man søren la vær og kjøre bil da,for det kan jo sje når som helst.desuten synes jeg det ser ubehagelig ut når de stakkers små må sitte med beina langt opp etter sete ryggen når de sitter bakover vendt.synes det er alt for mye fokus på dill og dall i dag jeg.uff hvordan skal dette gå om 20 år da...ikke kan man koke melk opp for mere en 1 gang ikke kan man de og det...det stopper aldri.tror jammen meg det var bedre før i tida jeg.det enkle er ofte det beste.

føler at folk her inne nesten blir slakta forde om det gjør noe som ikke er av den "beste"løsninga i dag.la nå folk få gjøre det de vil og heller pass på dere selv.fatter ikke at det går an og krangle om noe sånt.husk at ingen er perfekte og alle har sine feil.............

Skrevet

"da jenta mi på 5 år satt i sånt sete var det ikke noen nesten som brukte bakovervent."

Da tror jeg ikke du fulgte særlig godt med. Anbefalingene var akkurat de samme den gang jenta di var liten.

Det handler ikke om å "havne i frontruta", men om å knekke nakken om man krasjer front- mot-dont. Selvsagt skjer påkjørsler bakfra oftere, men frontkollisjoner har mye mer fatale følger.

Hilsen mamma til en syvåring som satt bakovervendt.

Skrevet

"forovervendt sete er jo ikke så farlig, da. Da hadde det aldri vært lov å bruke det."

Det er mye som er farlig men som likevel er lovlig.

Skrevet

er vel bedre å snu ungen enn å trykke inn på medikamenter...det er vel bare sunn fornuft å snu ungen,visst hun-han blir bilsjuk.ha en fin påske.kjør forsiktigt,samme om barne sitte forover eller bakover vendt.

Skrevet

Snakk om å være fanatisk...

Hjelp! Skal vel snart ha hjelm på barna når de går til skolen.

Skrevet

Så mye smålige og trangsynte anonyme skal man lete lenge etter!! Vedder på at halvpartenhar pult uten gummi og måttet tatt abort etterpå....men det er jo ikke så nøye...

Skrevet

Ja, har tatt 10 aborter på 2 år, ups!

Skrevet

Da anonym 09.41 vil jeg gjerne seg deg kjøre bil me en unge som skriker fra A til B. Du hadde skapt mange farlige trafikksituasjoner fordi du hadde blitt så ukonsentrert av all den skrikingen....du tror kanskje du hadde taklet det? Det tror ikke jeg....!!!! kroppen din produserer stresshormoner ved barneskrik.... stress + bilkjøring = trafikkfarlig! Ikke nok med at DU utsetter deg selv og ditt barn i livsfare...men du hadde oxo satt andre uskyldige personer i samme situasjon...Jeg har selv vært vitne til at en bil har kjørt ut av veien pga sjåføren var ukonsentrert...og hu burde takke høyere makter at det gikk så bra som det gikk! 1 sekund er nok!

Så jeg synes det er frekt av deg å si at de skulle skamme seg! De tenker sikkerhet i trafikk der flere tusen mennesker ferdes hver eneste dag, hver time, hvert minutt og hvert sekund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...