anaina Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Syns Lilly er mer "lille jente" enn lilje, så derfor vil jeg heller gå for Jenny. Synsnavnet virker litt useriøst når jeg møter voksne damer som heter Lilly. Jenny er veldig pent!
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jenny forbinder jeg for sterkt med Jenny Jensen - en herlig dame, men likevel... Lilly liker jeg godt hvis det skrives Lillie eller Lilli - synes den y-en er litt harry...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Lilly er finest, men begge er fine!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Lilly er det fineste. Jenny liker jeg ikke. Lilly er ikke bare en "liten jente" navn. Kjenner faktisk flere gamle damer med det navnet så jeg må si at jeg først og fremst så for med en eldre dame når jeg hørte navnet første gang. Nå liker jeg navnet veldig godt og kunne gjerne brukt det selv hvis jeg får en jente. Synes navnet passer like godt på en liten jente og en voksen dame.
Gulp Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Begge er veldig fine:-) Ville valgt Jenny -- med mindre dere har et -sen-etternavn. Da blir det veldig fort Jenny Jensen, som noen nevnte her oppe.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #14 Skrevet 16. mars 2008 Lilly er finere enn Jenny mener jeg da. men er jo opp til deg hva du vil ungen skal hete. er jo den som skal leve med navnet resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 Jeg liker Jenny godt, men det blir liksom mer og mer populært. Ikke at det gjør noe, det er fint at de gamle navnene får nytt liv! :-) Men Lilly er lite brukt for tiden, så vidt jeg vet, derfor vil jeg stemme på Lilly! Det er et nydelig navn. Jeg kjente en gammel, koselig dame som het Lilly, så jeg ser for meg henne når jeg hører navnet. Bare hyggelige assosiasjoner! Jeg syns du skal gå for Lilly :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå