Gå til innhold

Angående Teutonia S3...

Anbefalte innlegg

Snakket med en i en vognbutikk i dag,og han fortalte meg at vognen må tas fra hverandre når den skal legges sammen!!

Dere som har denne vognen gjør dere det?

Hadde lurt på denne vognen, men hadde tenkt meg en "enkel" vogn ut og inn i bilen...

Ha sa det var få som informerte om dette, men det var dumt, for det ville ødelegge vognen.. hm.. ikke lett å velge vogn nr 2 altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137141892-ang%C3%A5ende-teutonia-s3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vognen, men tar aldri av sportsvogndelen og den blir ikke ødelagt. Fikk ikke noe info om dette i butikken, og hun jeg kjøpte den hos er daglig leder på en barneutstyrsbutikk og venninne, så regner med hun ville fortalt meg det. Vognen går helt greit inn i bilden den :-)

Hehe.. jeg vil ikke tro på alt de sier på barnevognbutikkene. De skal ha så stålpeiling, og virker som skikkelig bedrevitere - og noen er det sikkert, men absolutt ikke alle!

Jeg så på teutonia s3 m fashion hardbag. På den er det jo sånne stålstenger under. Når dama på butikken tok av baggen, satte hun den på stålstengene på bakken. "Går det an å fjerne de stengene, eller klappe dem sammen?" spurte jeg. "Nei, det går ikke" svarte hun. "Men vi tenkte jo å bruke bagen litt, ta den med opp i leiligheten, la baby sove i den osv.." svarte jeg "Ja, denne kan du ikke gå ifra, da velter den. Og du kan heller ikke bruke den i bil med netting pga stengene."

Jeg var helt sjokkert over at en leverandør kan komme med et så lite praktisk og gjennomtenkt produkt... Og jeg som var så forelska i vogna ellers! Så gikk hun og vi fortsatte å se litt på vognene. Da tok jeg en titt på bagen - og JODA, de stengene var det jo bare å slå sammen! Hvordan er det mulig å selge en vogn og ikke vite det?!

Fikk meg en god latter i alle fall, og fant ut at det ikke alltid er butikkansatte som vet best... De reklamerer for det de liker aller best uansett .

Annonse

Da jeg kjøpte teutonia s3 vogna mi fikk jeg kun høre negative ting om den i butikken, og at jeg bare MÅTTE kjøpe quinny vogn istede. Jeg hadde alt bestemt meg for teutonia s3 og det er den beste vogna jeg har hatt, de tjener sikkert lite på å selge den da:-)

Den er heller ikke tung å trille med barnet oppi synes jeg, har hatt tyngre vogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...