Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 ... Synes det har holdt på litt lenge nå (åtte dager). Vet jo at folk sliter med hyppige småblødninger med Ceracette, og trodde derfor ikke at det skulle være såpass langvarig... Erfaringer?? Burde jeg kanskje bare kutte pillene?? Hmmm....
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 tja for å si det sånn så når jeg gikk på cerazette blødde jeg i en hel uke(MASSE) og hadde maks 2-3 dager opphold også var det påen igjen med en hel uke med omtrent styrt blødninger. orka ikke mer og kutta dem ut etter ca 3 mnd med omtrent konstante blødinger. begynte på dem ca 2 mnd etter fødselen. nå har jeg begynt med p plaster og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg blødde i ca 14 dager 1mnd etter at jeg begynte med ceracette, men har ikke blødd etter dette.. Det er nå 3mnd siden.. Men har faktisk sluttet på de i dag, for jeg har vært uvel i ca 1,5mnd nå, og fikk beskjed av legen om å slutte med en gang.. Er ikke helt begeistret for de pillene gitt...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hm... så kjipt at det er sånne bivirkninger... P-plaster, hvordan funker det? Kan man amme med det?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 hm tror ikke man kan amme med det. finner ikke bruksanvisningen. man har på et plaster enten på over armen, skuleren, nederst på magen eller midt på skinka. det skal sitte på i 8 dager så bytter du plaster. går nye 8 dager og bytter, så går du nye 8 dager og da skal du gå 8 dager uten plaster og en gang i løpet av de 8 dagene kommer mensen. og etter 8 dager uten plaster begynner du en ny syklus med 3 uker med plaster.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Det høres jo veldig behagelig ut! Det er jo litt pes med de pinnene, fort gjort å glemme!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 jepp jeg er i alle fall veldig fornøyd. koster vel ca 300 kr for 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå