Gå til innhold

hadde en ekkel opplevelse på tirsdag...

Anbefalte innlegg

Jeg og vesla var alene hjemme etter jobb og barnehage. Jeg hadde laget middag, og vi satt og koste oss å spiste. Hun spiste og var så fornøyd. Plutselig begynte hun og hoste og gråte skikkelig. Jeg trodde hun hadde stukket seg på flatbrødet hun satt og åt på eller noe, men hun ga seg ikke, og begynte å streve med å puste. Hun hadde satt fast en pølsebit i halsen. Jeg tok henne fort ut av stolen og holdt henne opp ned og dunket henne i ryggen, men ingenting skjedde. Så stakk jeg fingeren i halsen hennes for å få henne til å kaste opp, men ingenting hjalp. Hun begynte å bryte seg, og pustet plutselig litt lettere, så jeg trodde at det hadde løsnet. Men så begynte hun igjen, enda verre. Da begynte jeg å lure på om jeg ikke skulle greie å redde henne. Var skikkelig ekkelt. Jeg greidde å tenke på hva jeg skulle gjøre men begynte å få skikkelig panikk. Prøvde å holde henne opp ned en gang til å dunke henne i ryggen. Da jeg løftet henne opp igjen kastet hun plutselig opp. HELDIGVIS!! Gjett om jeg var lettet! Ringte legevakten etterpå, i og med at det kom litt blod da hun kastet opp, men hun mente at jeg nok bare hadde klort henne litt da jeg puttet fingeren i halsen hennes. Hun var nå i hvertfall helt i form igjen etterpå. Vi fikk en time hos legevakten, om vi ville ta en tur (traff en veldig hyggelig dame). Men vi fant ut at det ikke var nødvendig. Men jeg skalv og skalv etterpå. Tenkte og tenkte på hvor galt det kunne ha gått, klarer ikke å glemme det. Var skikkelig ekkelt. Føler meg som verdens dårligste mor da, skulle gitt henne mindre biter. Men hun har alltid vært så flink til å spytte ut igjen bitene, så var nok litt for slapp. Har i hvert fall blitt veldig redd og påpasselig nå!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...