Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Stakkars sønnen min altså!! Han får MME han!! Det er jo virkelig tabu her inne!! Vet dere hvorfor han får det? Amminga funka rett og slett ikke! Vil noen amme hvert 10. minutt hele døgnet så ja, værsågod! Han har ikke gått opp mye mer enn unger som får MM. - VI begynte å gi han 2 ts vann hver dag fra han var 2 mnder! Nå drikker han vann som tørstedrikke mellom måltidene og til middagen sin. Og han liker det kjempegodt! Er knallfornøyd med at han liker det! De tre andre måltidene får han MME. Har ikke tatt skade av å drikke vann såvidt jeg vet! - Vi begynte med grøt når han var 3 1/2 mnde, rett og slett fordi MME ikke var nok lenger! Han storkoste seg med grøt til han var 6 mnder. Da brakk han seg uansett hva slags grøt vi prøvde. Så da begynte vi med BRØD (huff og huff) Han har spist brød midt på dagen og kvelden i 3 1/2 mnde. Han har IKKE jernmangel, men prøvde en 4. sort grøt som han liker, og den spiser han om morran! Han har overhodet ikke tatt noe skade av det! Han er en aktiv gutt som storkoser seg med maten han får og er nysgjerrig på nye ting..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Du høres ut som en god mor som er glad i gutten din - så jeg ville gitt blaffen i hva "andre" mener. Her inne må man uansett ta mye av det som skrives med en klype salt, eller to.
Reggie11 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 hohohohoho, utrolig forfriskende innlegg i motsetning til alle skråsikre overhysteriske damer her inne. Jeg sier bare you go girl :-)
tonemelone Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Helt grusomt og forkastelig!!! :-) Her fungerte heller ikke amminga... så vi startet med mme etter 6 ukers gråt og fortvilelse... Ja, jeg GA OPP!!! Gullet mitt fikk ikke lenger mat når mamma gråt og dryppet tårer ned på ham. Og grøten startet vi også med når han var 3,5 måned, av samme grunn som den forferdelige mammaen som startet dette innlegget. Brød har jeg gitt bittelitt av, men grøt 2 ganger om dagen og banan holder foreløpig. Og vann til måltidene... tenk å gi babyene våre vann når de er tørste!!! Når vi er tørste, så spiser vi jo!!! :-) Og samme her, etter alt jeg har gjort galt, så har jeg en strålende fornøyd gullgutt, god og rund, aktiv som bare det, sunn og frisk...
Kjukka Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Tror du er en fantastisk mor jeg... Som regel så vil foreldrene det beste for barna sine, og da må man kanskje ty til løsninger som ikke helt følger boka, eller som er "Dib-godkjent" Bare drit i hva andre sier, det funker sikkert på dem, men er ikke alle det funker på
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Haha.. godt vi er flere som ikke følger enkelte av dib-verdenens "dronninger" som kan alt og vet alt! Poenget mitt er at alle er forskjellig! Det ene er nødvendigvis ikke noe bedre enn det andre Alle gjør forskjellig med sine unger, hvorfor skal man da dømme andre som gjør noe annerledes?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Min får å mme, vann til måltidene, grøt fra han var tre måneder, brødskive fra han var fem måneder og han spiser vanlig middag til middag istedet for babymat. Og han er en blid og frisk gutt som stortrives Vi mødre vet selv hva som er best for våre barn, det finnes ingen fasit og om den fantes tviler jeg på at bedreviterne som sitter å dømmer her på dib var de som hadde fasiten!
Kanutten83 Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Enig med deg Trassetrollet:o) Jeg er også en såkalt dårlig mor, men tror ikke sønnen min synes det;o) Alt for at ungen er fornøyd, og en ting er sikkert, min sønn har ikke lest spedbarnsboka, så kanskje ikke så rart han ikke vil følge den;o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 hehehe... spørs vel om de sitter på fasiten ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå