Gjest Skrevet 19. mars 2008 #27 Skrevet 19. mars 2008 Dere har vl tatt påskeferie alle sammen sikkert... Sitter på påskefjellet og tviholder på nesesprayen for ikke å glemme å spraye?? Hehe... Deilig med en fridag i morgen, men må jobbe fredag jeg. Så blir det herlige 3 dager fri etterpå! Det er min påskeferie Gleder meg til å få kommet i gang med nesespray på lørdag!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 20. mars 2008 #28 Skrevet 20. mars 2008 heisann jenter tenkte jeg måtte melde meg på her,starter spray i morra. Dette blir det 1 forsøket vårt. Håper det klaffer for alle sammen i april!
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #29 Skrevet 20. mars 2008 Hei på deg venter på lykkeliten! Det er første forsøket vårt også, så dette blir spennende! Starter med spray lørdag jeg. Hvilken klinikk hører du til?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 20. mars 2008 #30 Skrevet 20. mars 2008 Vi holder til på haukeland,planlagt uttak i uke 17. Gleder meg stort men smågruer meg til selve uttaket.har lest om flere som syns det er vondt.Uff men hva gjør man ikke for en baby. Spennende at du også er i ditt første forsøk,veldig bra og ha noen som er i samme løypa.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #31 Skrevet 20. mars 2008 Planlagt uttak i uke 17 her også På Riksen Så da ligger vi ganske likt i løypa ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå