Gå til innhold

Noen av dere som starter opp med nesespray neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har lyst å slå følge i jakten på aprilspiren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg starter opp med spray den 20.mars jeg er på fjellet da, så den blir med meg hvor en jeg går

Skrevet

:) da ligger vi ganske så likt i løypa da :) Jeg starter opp 22.mars med planlagt uttak i uke 17

Skal du også ta suprecur?

Skrevet

jeg starter også opp med spray 22 mars. Hører til Hausken.

Skrevet

:)

Starter også med nesespray 22 mars......

Skrevet

Da er det i alle fall 4 av oss :)

Er det første forsøk for dere? Det er det for meg. Har hatt 2 negative AIH, så det gidder jeg ikke bruke mer penger, energi og tårer på :)

20.mars Tryne_15pp,2SA, i gang med IVF. Hausken

22.mars Turbotrollet. Rikshospitalet

22.mars bimle

22.mars ArveSølve. Hausken

Skrevet

Glemte å ta det med da......Ikke så lett dette, når man liksom skal mote seg opp til å skrive innlegg for første gang....

Hører til på Ullevål :)

Skrevet

Hva er forresten årsaken til at dere må ha ivf? Tryns historie har jeg jo fått med meg her inne :) Men dere andre?

Vi har vært gjennom utredning og ingenting galt å finne med noen av oss. Er uforklarlige barnløse og det er veldig irriterende. Hadde det vært noe å fikse så....

Skrevet

Dette blir mitt 5 uttak. Blir den 6 innsettingen. Har hatt 1 fryseforsøk. 2 positive som har endet i ma. Ser at Turbotrollet også hører til på Hausken :-) Dette er mitt 2 forsøk der.

Skrevet

Beklager tubotrollet du e på riksen. blingsa litt. :-)

Skrevet

De fant ingen feil hos oss heller.... det har bare ikke klaffet ennå......

Vi har ingen barn fra før og det er første forsøk:)

Skrevet

Min mann steriliserte seg ette barn nr 4 i tidligere forhold.

Skrevet

Har dere prøvd lenge da? Forsøkt AIH? Vi har prøvd aktivt siden juli 2006, men sluttet med pillene i april 2006. Aldri sett så mye som en eneste positiv test.

Skrevet

Vi har forsøkt i snart to år......Ingen AIH forsøk

Har gått på pergokurer uten noe bedre resultat.... :)

Skrevet

ArveSølve: bruker dere donor? Eller er det mulig å få ut litt tapre soldater direkte fra testikkel?

Skrevet

Hva slags opplegg skal dere ha?

jeg tar Klexane 100mg sprøyter med blodfortynnende 2 ganger pr dag. Hadde 40mg klexane 1 gang pr dag. på forrige forsøk. Fikk blodpropp og mistet spirene. Skal bruke klexane fram til 2 mnd etter fødsel.

Skal bruke spray på vanlig måte. 150 menopur og 150 puregon. Det blir litt sprøytestikking for min del. Er allerde full av blåmerker etter alle klexanesprøytene :-9 Tar 3 stk metformintabletter til dagen.

Skrevet

Jeg skal kun ta Suprecur nesespray og deretter over på Puregon sprøyter. Er jo første forsøk for oss, så da begynner jeg vel på standard regime regner jeg med.

Skrevet

Det går som regel greit. I porgrunn snittet de i testikklene og hentet ut sæd. Min mann liker seg bedre på hausken for der bruker de sprøyte istedenfor. Mindre smerter for han.

Skrevet

ja de må jo begynne en plass. Håper det lykkes for dere. krysser fingrene for at dere kan få egg på frys. Det er deilig å ha litt på "sparekonto" i frysen.

Skrevet

Hehe... sparekonto er jo aldri helt feil å ha :)

Usj... dette var min eneste fridag (foruten helg da) på 6 uker og skulle nyte denne morgenen og sove leeeenge, men tror du det gikk? Nei da, våknet til vanlig tid og etter å ha ligget våken og vridd meg i 2 timer så ble jeg så sulten at da var det bare å stå opp :)

Får vel sette meg ned og lese bruksanvisningen til nesesprayen nå kanskje :) Hehe...forberede seg litt :)

Skrevet

Vill bare ønske alle i uke 17 en fin påske. Lykke til med sprayingen alle sammen. tenk om en uke er vi i gang :)))))))))))

Skrevet

JIPPI!!!!!! :)

Ønsker god påske tilbake :) Dette blir noen spennende uker fremover :) Godt å ha noen å "klage" til, dele erfaringer med osv :)

Skrevet

Hei! Slenger meg på her jeg også. Jeg skal starte med nesespray i morgen 19/3. Dette er mitt tredje forsøk...hadde 5 innsettinger på mitt første forsøk og en innsetting på forsøk nr to. Ikke klaffet noen av gangene...håper alle gode ting er tre:)

Blir spennende å følge dere alle! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...