Gå til innhold

Emmaljunga City Cross eller Duo Edge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ville du valgt av de 2???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg hadde valgt city cross, fordi den er lettest. Om jeg skulle ha hatt edge hadde jeg tatt classic understell, igjen pga. vekt.

Skrevet

jeg valgte edge duo, synes den kom best ut..

Skrevet

Valgte Edge, syns city cross er mer sportsvogn og litt lav for en nyfødt baby (håper jeg ikke blander her). Liker dessuten hardbagprinsippet;)

Skrevet

Ville valgt classic sport. denne er identisk med city crossen, bortsett bra at den har lufthjul, noe som gjør at den blir mye lettere å kjøre. Vekten er lik, men sporten virker lettere enn crossen, utrolig nok. Kan ha citybag på begge. men sporten har færre fargevalg da, viss det er viktig for deg.

bare et tips. dessuten er sporten noen hundelapper billigere...:-)

Skrevet

Ikke helt spørsmålet ditt, men vi skal kjøpe emmaljunga mondial vi.

Classic sport veier fessten litt mer enn city cross, den veier 17 kg, mens city cross veier 14,5. Men er kjekt med lufthjul ja ;).

Skrevet

Jeg valgte City cross fremfor Duo Edge pga vekten og fordi jeg følte Duo Edge ble veldig stor.

De indre målene til city bagen er nesten like store som på Edgen.

Skal ha sommerbaby og vil ha mulighet til å bruke bagen i vinter og viller derfor ha en stor bag, men allikevel en hendig vogn.

Føler City crossen kombinerer dette på en smidig måte.

Det som jeg føler at jeg gav avkall på ved å velge city cross fremfor Edgen er at jeg likte trekket til Edgen, som er høyere og dermed tetter bedre igjen foran kalesjen om du forstår hva jeg mener, samt at jeg ga avkall på muligheten for å snu håndtaket.

Har kjøpt City cross med City bag, men har også kjøpt hardbag i tillegg, som jeg skal bruke til seng på soverommet den første tiden.

Etterpå har jeg mulighet til å legge hardbagen i sportsdelen som en kombiløsning og den kan selvfølgelig også brukes når vi er på besøk, så kan jenta vår legges i den uten å dra med vognen.

Jeg er kjempefornøyd med løsningene vi har valgt, selvom jeg ikke har fått testet ut vognen enda =)

Lykke til ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...