Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hva synes dere om Dudleif? Tøft eller?????
Vannmann35 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 He, he - nei det var rart bare! Ditlef derimot er et en fint navn.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ditlef - Dudleif- Detlef - ERNST hahha Nei fytti likte ikke noen av de.. Eller .. Likte ikke Dudleif siden det ar spm..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Nei huf, beklager. Dudleif, Ditlef osv er ikke noe fint i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Noen som har lest Harry Potter på norsk? Dudley Dursley, Harrys ekle søskenbarn heter Dudleif Dumling på norsk.. *fnise* Hadde ikke villet kalt et barn det da jeg hadde vært redd for at de andre barna skulle "uglesett" han pga Harry Potter bøkene.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Jeg tenkte også Harry Potter, ja Og Hermine har jo blitt populært etter HP, så hvorfor ikke Tviler vel på at Dudleif (eller Harry og Ronny for den saks skyld) vil bli ultrapopulære navn, da Og nei, jeg syns ikke det er særlig pent, særlig siden jeg ikke har noen andre å binde navnet til enn Dudley i HP-bøkene/filmene. (og han er vel strengt tatt ikke noe god reklame for navnet )
ma-85 Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Tror Dudleif er et navn han norske oversetteren fant på... Har i alle fall ikke hørt det før jeg leste HP...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Ha-ha! Dudleif er det navnet jeg bruker på folk jeg synes er teite/rare/irriterende. Særlig i trafikken. "Og hvis du kjære Dudleif kunne tenke deg å bruke blinklys.." sitter jeg og mumler mellom sammenbitte tenner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå