Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er no ei veke sidan vi var i Danmark på Stork. Masse tanker som svirrer no i hodet, og mange spørsmål!

I dei to siste dagene har eg følt meg sjuk - febersjuk! Har vore veldi varm og sliten, og tårene spretter for ingen grunn. Eg har nok fått en liten virusinfeksjon, men trur ikkje det er alt og sjølv om eg er veldi varm (som føles som feber) så har eg ikkje "feber frysing".

Av symptomer har eg såre bryst, sure oppstøt, vore varm, stikk i magen... eller eg har forstått at dette kan vere symptomer. Har noken av dere følt det slik? Eller korleis oppleve dere ventetida? Dette er første gang for meg, og eg lurer heile tida på om ting eg gjer er rett og liknande... huff håper noken forstår meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skjønner godt hvordan du har det! Selv følte jeg meg gravid alle gangene jeg hadde forsøkt- med alle forskjellige symptomer jeg hadde lest om. Men den gangen jeg virkelig ble gravid så skjedde det som noen andre hadde fortalt meg- ca en uke etter ble jeg varm og liksom "glødet" i noen dager- og det hadde ikke skjedd de andre gangene. Så- ca 14 dager etter ins- og etter positiv test- så ble jeg også sengeliggende med det jeg trodde var influensa- varm og veldig hoven i halsen- men tror rett og slett det var en reaksjon på graviditeten- for det tok bare noen dager. Det er jo vanskelig å si noe ut fra symptomer egentlig- vi som holder på med dette tolker jo det meste i retning graviditet før vi får testet. Når det gjelder om du gjør ting rett, så er det jo bare å unngå å "sprengtrene" + holde seg unna røyk og alkohol som vel er det viktigste. Det blir spennende å høre hva testen din sier neste uke da- lykke til!

Skrevet

Spennende!

Du beskriver det akkurat som jeg har det, og hadde det gang nr 1 jeg var gravid. Ikke dette med varmen, men alt det andre.

Lykke til håper det er reele symtomer og ingen innbilding!

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å høre at eg ikkje er aleine om symptoma :)

Vi kryssa alle fingra og satser på at det har gått bra denne gangen! Ei veke igjen nå til eg kan teste meg, så skal oppdatere dere på utviklingane!

Skrevet

Hei, jeg er på dag 12 etter inseminering i dag. Ingen symptomer på noe. Litt ømme pupper (begynte i går), og er ellers fryktelig trøtt. Men det hender det jo at jeg er ellers også.. :) Om jeg har ømme pupper før mens varierer fra syklus til syklus.

Jeg blir ikke særlig klok av å prøve å tolke kroppens signaler. Men det er jo så spennende dette her, så det er vanskelig å la være å tenke på det! Lykke til med den siste venteuka di, hell og lykke!

Skrevet

Hei

Jeg var nede i Danmark for nesten to uker siden. Har ikke hatt helt de sammen symptomene, men går liksom og føler at jeg er litt øm/rar i magen innimellom. Vet ikke om det er reelt eller om jeg bare føler det fordi jeg kjenner etter... Vi får se om et par dager. Spennende uansett! Du får ha lykke til :-)

Skrevet

Her er det symptomer FØR første inseminasjon, he he. Trøtt, småsvimmel og småkvalm. Så tydelig at psyken er veldig aktiv..

Skrevet

Når skal du teste da Solsikke73? Jeg er på min 14.dag siden inseminasjon i morgen (hvis jeg regner inseminasjonsdagen som dag1), og vi skal teste på mandag morgen. Merker at det begynner å bli vanskelig å konsentrere seg om noe særlig annet nå... :)

Skrevet

Huff, har mensliknande murringer idag, og det er framleis 3-4 daga igjen til eg skal teste meg! Er ditte vanleg? Føler meg litt lost!

Skrevet

Jeg hadde også det, men mensen kom ikke! Ellers så ble jeg også ekstremt trøtt og fikk ømme pupper et par dager før ikm. Hold ut de siste ventedagene:) Og lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg leter også febrilsk etter symptomer...hehe

skal teste på fredag...

Følte at jeg har vært litt små kvalm til tider på lørdag og søndag...men det var sikkert bare innbilning...for i dag er jeg helt fin

men har fra onsdag til søndag kjent at murrer skikkelig der nede..men i dag kjenner jeg bare litt...og så føles det som om det er mensmurringer til tider....vet ikke hva jeg skal tro...man kan jo bli helt gal av dette..:)

ååå bare håper håper det sitter en spire der for oss alle nå:)

klem

Skrevet

Ja det håper eg også! Vi skal også testast på fredag, og nervane er i helspenn!

Skrevet

Min kjære har også disse symtomene med murrende mensen smerter og litt rare pupper, og vi håper så inderlig at det ikke er innbildning. Har aldri vært så spendt på noe før og vi har 9 dager igjen til testing, utholdelig.... Ser det er mange som går å venter og håper det går bra for oss alle. Det er spennende og følge med på alle. Lykke til!!!!!!

Skrevet

Idag kom mensen og testen var negativ :(

Mange triste følelsa no, følte sann på oss at noke var på gang der nede... men det var vell ikkje meininga at det skulle skje denne gangen

Skrevet

å nei...off så trist:(

føler med deg nå...er en helt uutholdelig ventetid fylt med håp...og så blir man dratt ned når den hersens tanta kommer. prøver dere om to uker igjen eller?

Jeg venter fortsatt...ikm i morgen...men har kjentes ut som om mensen er på vei i tre dager nå...hvis den skulle komme så håper jeg den kommer nå...for for hver gang jeg sjekker og den ikke kommer så får jeg opp håpet igjen og da blir "fallet" enda større.

Skrevet

Hadde det på samme måte - det kjendtes lenge ut som at mensen skulle kome, og so kom det litt i to dager (på papiret) og eg hadde et håp om at det skulle vere det. Men i dag har den komt for fullt! Håper det blir annleis med deg og at du faktisk er gravid!

Vi har veldi lyst å prøve igjen om to uker, men rasjonelt veit vi at vi ikkje kan. Satsa mykje på dette første forsøket, da vi bur i Tromsø og brukte nærare 20 000 på en tur! Blir ei stund til vi får råd igjen!

Skrevet

Hei Kaede,

huff, det var trist å høre at det ikke gikk denne gangen. Kanskje har dere noen blivende besteforeldre som kan bidra litt i "babykassa"? Vi opprettet en konto for noen år siden som både vi og ihvertfall den ene kommende besteforelderen har spart på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...