74skytte Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Nå er kanskje ting i orden alikevel. Jeg satte inn to frysegg 13/2, og fikk positiv test 25/2. Etter en liten blødning, tok jeg en hcg test, og den hadde altfor lite stigning til at det kunne gå bra, så jeg fikk beskjed om at løpet var kjørt. Slutta med medisiner og skulle ta en ny blodprøve uka etter for å se hvor fort det gikk nedover, for å finne ut når jeg kunne begynne på nytt forsøk. I dag ringte jeg for å få svar på prøven, og den hadde hatt en fin stigning. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid eller ikke, så nå blir jeg snart gal! Skal heldigvis inn å få en ul i morgen. De dagene jeg "ikke var gravid", levde jeg som det også. Har spist og drukket det jeg vil. Røkelaks, smøreost, kaffe.... Håper jeg blir klokere i morgen!
Mikkemafian Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Tenk om du virkelig er gravid likevel!!! Krysser fingrene for det, ja... Husk at de aller fleste vet veldig lite om at de er gravide på det tidspunktet, så den store skaden er nok ikke skjedd, hvis du er så heldig:D
Abelone76 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Det skjønner jeg veldig godt! Jeg skal krysse fingre, tær og alt som er for deg:-) Da ser det jo veldig lovende ut siden det er en fin stigning!!
venter7 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hei! Vil bare si at jeg har ei venninne der noe av det samme skjedde. Hun fikk beskjed om at HCG-nivået ikke steg slik det skulle og at det antakeligvis ikke var noe liv i magen. Hun fikk time til ultralyd og de fant ikke hjertelyd (ca.uke 6). Hun skulle derfor til utskrapning samme dag. Hun valgte allikevel å vente med det til hun fikk nytt blodprøvesvar. På den nye blodprøven hadde nivået steget noe og hun fikk påny ultralyd. Og da fant de hjertelyd!! Resultatet er ei nydelig frisk lita jente i dag:) Så alt er mulig! Lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Kanskje begge festet seg i utgangspunktet og så gikk det ene til grunne. Det kan jo være grunnen til at stigningen stagnerte litt? Ikke ekspert jeg altså, men håper du kommer med et jubelinnlegg i morgen! Lykke til!
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Håper du er gravid!! Så kan du kommer over til oss i 1.tri igjen )
MartheMor+Lillegutt Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Oj, så spennende da! Skjønner godt at du holder på å bli gal - snakk om berg og dalbane følelsesmessig da! Skal krysse alt jeg har for at du fortsatt er gravid, lykke til:)
Viktoriana Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Så utrolig spennende dette ble da! Ja - kanksje du har vært gravid hele tiden. Lykke til med ultralyd - håper de finner en eller to små spirer der. Og bekymre det ikke over inntaket av mat og drikke. Spent på oppdatering.
74skytte Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Da har jeg vært på sykehuset i dag. Tok ul, og der kunne de se en fostersekk, men ikke noe mere. Tok ny blodprøve som jeg ikke har fått svar på, og skal tilbake igjen på tirsdag til blodprøve og ul. Så jeg ble ikke så mye klokere. Har startet med medisiner igjen, også er det bare å vente. Men det er noe vi er gode på. Det har vi nemlig gjort de tre siste årene....
Viktoriana Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Det er vel håp da når de har sett en fostersekk. Håper blodprøven viser et bra tall. Synd at noen skal være så gode på å vente. Krysser fingrene for at dette går bra. Lykke til på tirsdag.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Oi oi oi oi... herregud for en thriller a? Ja jeg krysser fingrene for deg at det er en liten spire på rundt 2 mm de ikke kunne se i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå