Gå til innhold

vann kan gies fra 6mnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??

Vann kan da gis fra dag 1 om ønskelig...

Skrevet

tulleinnlegg! vann kan de få fra dag 1 om du vil!!! vesla mi fikk vann på barselavdelingen!!!

Skrevet

Takk for den anonym :o)))))))))

Skrevet

for å presisere ... kokt vann kan gis fra dag én om ønskelig.

Skrevet

det viste jeg faktisk ikke:)

Skrevet

Nei..vann skal ikke gis fra dag 1!!! Fødte på Ahus 31 oktober 2007 og der sa de at barnet absolutt ikke skulle ha vann for det var ikke tarmen klar for... hvis de skulle ha noe som helt foruten mm...så var det mme...Men kun hvis ungen blåskrek.... sånn er det bare...

Skrevet

Er faktisk enig med deg. Men jenta mi fikk vann på barselavdelingen, for hun skrek utrolig mye. Men det var ikke "vanlig" vann. Det var kokt sukker-vann :)

Skrevet

Ja jeg spurte om sukkervann..for det fikk de to andre...når de ble født. Men neida..de var "ammevennligavdeing" så det kunne de ikke gi...ei heller gi av tåteflske..det ble gitt med "kopp". Så strenge... på dette da.

Hvor fødte du? Lurer liksom..for det er jo ikke rart en blir rådvill når fagpersoner sier det motsatte av hverandre..

Skrevet

Jeg skjønner hva de mener, faktisk. Jeg fødte på Ullevål. Mulig jeg fikk det fordi jeg av en grunn ikke hadde mulighet til å amme..?!

Nei, ikke rat man blir rådvill. Når de sier/mener helt forskjellige ting, selv til jordmødre å være..

Skrevet

Ehhh vann er ikke bra for tarmen? Hvor i alle dager har du det fra?

Det finnes da ingen tungt fordøyelige stoffer i vann. Hvis man har treg mage, så er vann bra fordi det gir væske, slik at avføringen blir løsere. Sier ikke at de små trenger vann, men det er i alle fall ikke skadelig. Som universitetsutdannet bør du vite bedre enn å komme med slike påstander uten fakta, Førti. Trodde man måtte være sånn noenlunde oppegående da.

Skrevet

Og du førti, hvordan tilbereder man mme uten vann?

Skrevet

På Ullevål skal de jo liksom være oppdatert...*klømegihuet* Hvis du ikke hadde muligheten til å amme er jo vitsen liten med å gi sukkervann...da ville jeg gitt mme.. Merkelig..

Jaja det viser bare at det ikke er enkelt å være mor idag... Mine fikk bare vann når de ble så store at de kunne holde flaska selv om natten... Ellers fikk de melk...

Kommer til å kjøre den linja nå også så lenge lillegutt ikke er feit... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...