Alba44 Skrevet 17. mars 2008 #26 Skrevet 17. mars 2008 Ja, vi er gift. Føles deilig å være en familie ))
sweet dreams Skrevet 17. mars 2008 #27 Skrevet 17. mars 2008 jepp ganske nygift. etter to barn og mange gode år som både kjærester og samboere, var vi klare for å formalisere forholdet vårt. men ikke foran hundre gjester, uff nei, da hadde vi aldri blitt gift. vi brukte en god del tusen på å planlegge en drømmeferie og giftemål i utlandet. brukte alle penge på oss selv. deiligt. kan anbefales. godt å være gift med drømmemannen, og atte vi nå alle heter det samme, så jeg ikke ser ut som en stemor på postkassen, he he.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #28 Skrevet 17. mars 2008 Som jeg sier så var det også skummelt å få barn:) selv om det var planlagt, så var det skummelt!! Det har vel mest med at alt det nye er skummelt! Det samme gjalt det å kjøpe leilighet... Men alt har blitt fantastisk:) Men det nye og ukjente er skummelt!! Selvføgelig vil vi dele livet sammen og det viste vi før vi ble gravide!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #29 Skrevet 17. mars 2008 Da jeg var 19 gifta jeg meg i all hemmelighet. Det var faktisk kjempekoselig, men forholdet varte ikke, og jeg fikk ikke feiret en eneste bryllupsdag. Har kun fortalt dette til den neste mannen jeg elsket over alt i verden, men vi skal ikke gifte oss,- ikke med det første i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå