Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som dere ser på overskriften så lurer jeg på om dere er gift?

Og var dere gamle når dere giftet dere?

Jeg har så lyst å gifte meg med min kjære, men synes det er skummelt også!! Vet ikke helt hvorfor, men alt det nye er litt skummelt... ikke at ting blir så annerledes, men ja... dere skjønner kanskje hva jeg mener??:)

Det å reise bort å gifte seg i all hemmlighet er ikke like skummelt:) Men det å samle hele familien og slikt er litt skummelt... hva om det ikke skal gå... huff... for en rar tanke!! Er det noen andre som har hatt det slik like før de giftet seg... eller generelt før dere giftet dere?

Er så redd for at det ikke skal gå... kanskje litt pessemistisk å tenke slik men forstå meg riktig... jeg elsker samboer over alt, og han er den som gjør meg hel og jeg vil dele resten av mitt liv med han!! Men det er fortsatt litt skummelt... flere som tenker slik???

Min kjære er litt treg på slike romantiske ting som å fri... så det skjer vel ikke noe i nærmeste framtid, men vi har snakket om å gifte oss iallefall:) Og begge vil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss da vi var 25, etter å ha vært sammen siden vi var 18. Hadde ikke noe romantisk frieri, var kjedelig enig i det begge to. Men feiret med en forlovelsesmiddag på byen. Dette var faktisk 5 år før vi giftet oss. Måtte bli ferdig med studiene først

Man er vel alltid litt stressa i forhold til slike begivenheter. Jeg var veldig opptatt av at alt skulle være perfekt slik at gjestene hadde en fin opplevelse...ettersom vi hadde dratt dem dit :)

Ting blir ikke annerledes, men det er en god følelse å ha gitt hverandre et løfte i full offentlighet. Da blir det hele "riktig"

Skrevet

Jeg er gift. Gifta oss sommeren 2005, og det er en av de beste avgjørelsene jeg (vi) har tatt noen gang! Har det så utrolig bra! VI valgte å gifte oss tidlig, og da har mange tanker om at det ikke vil holde, nettopp pga alderen. Jeg tror det heller ligger på prioriteringer. Du er jo allerede i et forhold, så du vet sikkert at noen ganger må man jobbe litt for å få ting til å funke. Være villig til å snakke om det som dukker opp, og være helt ærlige med hverandre. Men som sagt, dette vet du, du er jo i et forhold. Selvfølgelig kom tankene litt i forkant av bryllupet, er dette riktig, kommer jeg til å angre, hva skjer framover, tenk om , hvis om, kanksje, osv.. Masse tanker. Men jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha. Er du i tvil, så råder jeg deg til å vente. Men hvis ikke, så får du hinte til kjæresten din om at du vil ha ring på finger'n :)

Hvis du syns at det virker bedre for dere å dra til et annet sted å gifte dere, så gjør det da vel. Så sant typen er enig, hehe. Ikke no vits i å ha det selskapet for alle og enhver, hvis ingen av dere vil det! Vi hadde selskap, og jeg elsket det. Men folk er jo forskjellige. Spør hvis det er mer du lurer på, føler jeg bare har skrevet rot her, hehehe...

Skrevet

Jeg er 25 år og gift:o)

Vi gifta oss for to år siden, da var jeg 23 og han 28 :o)

Vi har vært sammen i 7 år.

Føler dere for det , så er det bare å kjøre på:o)

Vi hadde kjempe stort bryllup med over 100 gjester. Det var en utrolig flott og uforglemmelig dag!

Har ikke angret noen gang :o)

Skrevet

Jeg ble sammen med mannen min når jeg var 18, og han var 28. Når vi giftet oss var jeg 23. Nå er jeg 25, og jeg elsker mannen min høyere og høyere for hver dag som går. Jeg har ikke angret en dag på at jeg fridde til ham.

Ja, det er skummelt å gifte seg - og det er ikke noe man bør gå inn i uten å være sikker.

Skrevet

Hi her. Jeg er 24 og samboer 28... og jeg er ikke i tvil om det er han jeg vil ha:) Han er alt jeg noen gang har ønsket meg!!

Og selv om jeg kun er 24 år så har jeg mine erfaringer når det gjelder forhold!!

Jeg er ikke i tvil på om at det er han jeg vil ha, han setter hele mitt følelsesregister på spill:) ...og han gjør meg svært så lykkelig:) men det er bare litt skummelt:) Heheh!!

Ja, forhold går ikke av seg selv, det er snakk om hard jobbing 24/7:) Og det er viktig å prate sammen!!

Nei, jeg får hinte til min kjære å se hva som skjer!!:) Hehehe... han er litt treg så tviler han tar hintet:) Må vel fri selv om det skal skje:)

Synes faktisk det er skummlere å gifte meg enn å få gulle vårt:) Hehe... litt rar kanskje!!:)

Skrevet

nei, vi bor sammen og har barn sammen, skal kjøpe hus sammen, men han vil ikke gifte seg med meg. jeg derimot er klar som et egg :-)

Skrevet

Vi gifter oss i juni, og da er jeg nesten 25, gleder meg masse:o) Er ikke tvil om at jeg vil tilbringe resten av mitt liv med min kjære, men må innrømme at føttene mine er litt kalde innimellom... Men det er kanskje ikke så rart, det er et veldig stort skritt. Hadde akkurat det samme da jeg venta Markus, men ville ikke bytte for alt i verden. Slikt er det vel med alt stort her i livet:o)

Skrevet

...det er skummelt å gifte seg, sier du, men å få barn sammen, det er helt greit?? Skjønner ikke logikken i det. Det må være vår samtids største løgn...

Skrevet

Jeg er 21 år og er forlovet, og vi har planlagt å gifte oss.. men vet ikke når:P må spare penger til det:) er hvertfall ikke mange år til! gleder meg skikkelig jeg:)

Skrevet

Ja vi er gift. Møtte ham i jobbsammenheng da jeg var 26. Vi kjøpte hus halvannet år etterpå, fikk første barn da jeg var 30. Gifta oss i tingretten da jeg var 31, og hadde bare forlovere tilstede. Ingen av oss fridde, vi ble bare enige om at vi ville være gift med hverandre. Hadde ingen fest etterpå, bare en romantisk middag oss to alene. Fikk vårt andre barn da jeg var 32. Føles godt og trygt å være gift, men tror ikke det har forandret forholdet vårt.

Skrevet

er gift ja, fem år siden til sommeren, lite jubileum da :)

jeg var 20 og han 28, er kjempefornøyd med å være gift:)

Skrevet

Jepp! Giftet oss i 2006, da var jeg 25 og han 26.

Hadde värt sammen i ett år, forlovet i et halvt..

Hadde bäre et lite seremoni med to vitner i utlandet. Jeg er ikke av den typen som önsket storslått bryllup og alt som fölger med.

Kanskje familien fölte seg litt snytt men det var vårt bryllup og det viktigste var oss to og at vi fikk hverandre.

Syns at det var fint jeg :)

Skrevet

Vi gifter oss i morgen....så det er definitivt den mannen jeg vil leve resten av mitt liv sammen med.....:))))

Skrevet

Ja, giftet oss for 1,5 år siden. En av de beste dagene i mitt liv:)

Skrevet

Vi giftet oss for 2,5 år siden, har vært sammen i ca 5år.

Angrer ikke ett sekund på det, vet at vi skal holde sammen bestandig :)

Jeg var forresten 20, og har var 21 når vi giftet oss =P

Skrevet

Du skjønner ikke logikken sier du... nei, det er slik med følelser at man ikke alltid kan se logikken i det!!

Men så du vet så syntes jeg det var skummelt å skulle bli mamma også... selv om skatten vår var planlagt!! Men nå som jeg er blitt mamma er det ikke skummelt lenger!!

Det er et stort skritt og få barn og gifte seg så det er vel ikke SÅ rart at man kan synes det er skummelt???

Skrevet

Er 27, snart 28 aar og gift. Han fridde ca en mnd fòr lillegutt ble unnfanget, saa jeg var 6 mnd paa vei da jeg giftet meg. Saa vi klarte saavidt aa faa det i "riktig" rekkefòlge...hehe... Det er kjempekoselig, men litt rart aa kalle ham for mannen min..... Man fòler seg med ett ganske voksen...men man blir jo enda mer voksen naar man faar barn, saa.....

Skrevet

Ja jeg er gift. vi gjorde det når jeg var gravid med nr.1 det er 4 år siden nå. jeg er 29 år og mannen min er 35 vi har vært sammen i snart 15 år og ja dette er mannen i mitt liv. vi har nå etter det fått to barn til så vi er en ekte småbarns familie med 3 små barn. skal bygge hus til sommeren og gleder oss veldig til å flytte inn i nytt hus.

En av de fineste dagene i våre liv har vært når våre barn har vært født og den dagen vi giftet oss.

Lykke til

Skrevet

ikke gift..

prater og tuller litt om det, men det er ikke så viktig for oss, egentlig..

men hvis vi velger å gjøre det, kræsjer planene våre litt..jeg synes det er mest romantisk å rømme til utlandet, å ta det på en ambasade, med bare hverandre..

..han vil ha familie og venner og fest..

så tror vi bare dropper det, jeg!

Skrevet

og forresten!! ikke sitt å vent på at samboern din skal fri!!

gjør det selv!!!!

Skrevet

Ja,vi gifta oss i fjor sommer. Jeg er 28, mannen 27 og vi har vært sammen i 6 år.

Jeg skjønner ikke at du synes det er skummelt.. Personlig syntes jeg det var mye skumlere å få barn, og bygge hus med han (mye lån).

Å bli foreldre gjør at man blir knytt sammen for alltid, mens et barnløst giftemål kan ende i en skilsmisse også sees man aldri igjen..

Den store avgjørelsen tok jeg når vi bestemte oss for å få barn, da var det liksom oss for alltid.. Hi hi.

Å gifte seg var vel mer symbolsk for forholdet, føler jeg. Og for å feire kjærligheten til hverandre ;)

Skrevet

Vi giftet oss da vi var 26 år, dro til utlandet og giftet oss i all hemmelighet. Har aldri angret!

Hadde ikke så mange tanker jeg, synes ikke det er værre å skrive under på vielsespapirene enn f.eks lånepapirene i banken da vi kjøpte hus osv. Det forplikter å ha en samboer uansett, og vi ville gjerne ha det papiret og ringen som symbol på at vi har valgt hverandre...

Skulle det gå galt og forholdet ryke en gang i fremtiden, man har jo ingen garantier, så er det egentlig bare et ekstra papir å skrive under på.. Men jeg håper og tror at vi kommer til å holde sammen hele livet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...