Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg får ikke sittedelen til å stemme. Får den på men da stemmer det ikke med kalosjen.Noen som vet?
Babyønske �� Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Er den kjøpt på Reflex? I såfall, på hvilken måte passer ikke kalesjen?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei den er kjøpt i sverige på babyproffsen. Kalesjen virker alt for liten, for stram liksom.Det går rett og slett ikke. Har du slik vogn?
Babyønske �� Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 NEi jeg har ikke slik vogn, har ikke barn en gang enda jeg. Men jeg jobbet på Reflexbutikk tidligere, og babyproffsen er forøvrig sveriges svar på Reflex, så jeg regner med det er samme vognen. Men det kan hende du har en nyere modell enn den jeg har erfaring med. Jeg husker det var noe plunder med kalesjen. Spesielt det at den virker for liten for sportvognsdelen, og vanskelig å feste på. Husker ikke så detaljert akkurat nå, en stund siden jeg var borti den sist. Du har fått festet den på? Sitter den fast, så er det godt mulig at den er sånn den skal være, dessverre.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar:)Ja har fått festet den på, etterhvert. Det var litt klundrete ja:)er ikke helt fornøyd men. Ligge delen har fungert helt greit men denne sittedelen er jeg litt usikker på. Det ser rett og slett litt rart ut. Setter stor pris på svar:) Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå