Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hva har du av leker som er for utelek? Vi lurer litt på hva vi skal skaffe til småen. Han er så vidt over året nå (13 mnd) og synes det er veldig stas å være ute, men siden hageflekken vår er flat som en pannekake og uten trær hadde det vært fint å ha noe som gir litt utfordringer. Vi har jo en ekte klatremus (og vi vil helst at han klatrer fra seg utendørs).
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Vi har: Ball Trehjulsykkel Spann og spade Traktor Gressklipper Ringspill Men det er jo å få kjøpt klatrestativ og små lekehus med sklie.
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg har dukkevogn som hun pleier bruke ute.. en sånn trille.. det er den eneste hun vil ha med seg ut.. men hun har sykkel og masse bøtter og spader osv også.. vi bor i rekkehus med lekeplass utenfor.. men har tenkt å kjøpe rutsjebane på ekstra leker (koster 299) og en disse og en liten sandkasse til å ha på terrassen. greit å kunne sitte der ute å kose oss i sommer mens hun leker.. hun blir to år i mai
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Vi har sandkasse, og det er jo alltid en suksess! Men ikke så lett å klatre i da.
høstbarn:) Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Vi har en disse, og det elsker min gutt på 14 mnd. Må utvide repertoaret litt nå når våren kommer for fullt. Gleder meg til han blir stor nok til trampolline - det ser så gøy ut!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Ja, disse tror jeg vi må skaffe, for lekeplassene rundt her har ikke babydisser (sånn med belte liksom), og det må man vel ha til en liten tass. Sklie er jo gøy, og sandkasse også ... men har jo ikke plass til alt her heller. Hmm ... og traktor, og og og ... jeg må få hjelp av mannebeinet til å prioritere litt. Eventuelt ta med småen på shopping og se hva det er som fenger mest, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå