Gå til innhold

Når ble dere gravide igjen etter MA

Håper vi får det til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser om så mange inne her som prøver mye og lenge etter en MA. Mange har også hatt flere MA'r etterhverandre.

Men er det noen som ble raskt gravide etter en MA?

Noen som ble gravide før de fikk igjen mensen og at det gikk bra da?

Jeg er nok ganske optimistisk og håper på å bli gravid ganske snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av sykehuset om å vente 2 sykluser etter utskrapning og MA på å prøve igjen. Det er forsdi kroppen må normalisere seg etterpå. De sa også at de som ble gravide tidligere ofte mistet igjen.

Jeg har også hørt veldig mye forskjellig om dette. Noen sier det bare er å prøve igjen med en gang, andre sier de må vente 1 syklus, og andre 2. Så man kan jo bli smårar av at de ikke er enige.

Jeg ble gravid på 4 pp etter MA, og fikk MA igjen. Men det sier de er tilfeldig. Men jeg må innrømme at jeg begynner å bli redd det er noe galt med meg. Jeg har jo to friske barn fra før...

Skrevet

Jeg hadde MA på mandag, med påfølgende utskrapning... :(

Var 12 uker på vei, fosteret hadde vært dødt i tre uker....

Gynekologen på sykehuset anbefalte å vente med å prøve igjen til jeg hadde hatt én vanlig mens.

Jeg fikk beskjed om at ingenting skulle tilsi at det samme skulle skje ved neste graviditet, men jeg blir litt redd, leser i forumet her at mange har mistet flere etter hverandre... kommer itl å være kjemperedd om jeg skulle bli gravid igjen.....

Gyn sa jeg burde be om henvisning til tidlig UL neste gang, for at vi skulle føle oss trygge..... skal i alle fall følge det rådet!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg måtte vente i 8 lange uker før mensen kom etter MA og utskrapning.

Hadde samleie i de siste 3 ukene. Hadde så en mens,så ble jeg gravid!

Er nå i 5mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...