Gå til innhold

Noen med erfaringer med Teutonia S3 som sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsmor og helt grønn når det gjelder vogner. Har arvet en gammel simo vogn som jeg har brukt til nå men ønsker meg ny vogn til sommeren. Jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe ny sportsvogn til vesla (hun er 4 mnd nå) før sommeren setter inn. Jeg syns S3 er veldig fin. Liker også at man kan velge sitteretning. Men er det noen som har erfaringer med sportsvogndelen med denne vogna? Når kan man begynne å bruke sportsvogndelen? Hvor lenge kan denne vogna brukes, kan den brukes opp til ca 3 år slik som mange andre vogner? I følge babyshop er det standard lengde på den og en vogn som kan brukes til man ikke trenger vogn lenger men jeg er usikker på om jeg kan stole på dette....Er det upraktisk med dekk uten luft? Jeg bor på østlandet forresten hvis det har noe å si.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har denne vognen og er veeeeldig fornøyd!

Snuppa mi er veldig lang så vi måtte bytte til sportsdelen allerede ved 4 mnd. Den kan brukes så lenge man trenger vogn så vidt jeg vet. Jeg har gått masse i skog og mark og har aldri tenkt over at det ikke er lufthjul.

Vognen er relativt lett, veldig god å trille, snuppa virker som om hun sitter godt mm. I tillegg til at jeg liker design på vognen.

Det eneste jeg ikke liker med vognen er at handlevognen er litt vanskelig tilgjengelig. Men ville ikke byttet ut vognen ihvertfall!

Kjøpte vognen via www.lilleprinsen.no og da var den både rimeligere enn i barnebutikkene, samt at jeg fikk med håndbrems. God service var det også der!

Lykke til med vognjungelen!

Inne på www.vogndilla.com er det utrolig mye informasjon om alle mulige vogner. Anbefaler deg en tur innom der. Der står det også om S3. Det er også et forum hvor du kan spørre om alt mulig.

http://vogndilla.com/index.php/Table/Barnevogner/

På side 2 står det om S3 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...