Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Gutten min er 4,5mnd og vi har i 1 uke begynt med fast føde. Først prøvde vi hirsegrøt, men det falt ikke i smak. Har gått over til most gulrøt blandet med morsmelk og det falt mye mer i smak. Så langt er det bare snakk om 1-2 teskjeer. Han har hatt oftere avføring denne uka, og den er ikke så rennende som før, mer "korn" i avføringen som han hadde når han var 1-2mnd. I går var det ca 4 bærsebleier og 3 i dag så langt. Han virker ellers tilfreds. Flere som har det sånn etter innføring av fast føde?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Men altså... Mere mat inn = mere bæsj ut eller? Dette var vel ikke hjernekirurgi.
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg er ikke hjernekirurg eller rakettforsker...men skjønner godt at du spør for det er visst ikke mye mat som skal til før det kommer MYE mer afall ut.. ) Min får ca 1 glass fruktpure og middag til sammen eller en halv des grøt m fruktpure...og han skeit TRE ganger dagen etter. En gul fromasjaktig bæsj... Vi er vant med rennebæsj her i gården. Men den luktet ikke så værst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå