Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har jo tenkt å ha dette til mat da,men jeg kommer til å sitte å brekke meg når jeg får fisk. Samme med vann. Jeg liker det ikke. Hvordan kan jeg da få dette i ungen? Synes det virker kjempe hyklersk å tvinge i henne det når jeg selv ikke liker det.. Er like patetisk som foreldre som tar fram godteposen etter ungen har lagt seg.. Hva gjør vi?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Du kan jo begynne med å bli voksen å la være å brekke deg, hahaha...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Skjønner du ikke at ingen gidd å svare fordi det er et dumt spørsmål? Du må bare bli voksen, spise maten og være et godt forbilde... Hva annet er du etter her egentlig?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Det var faktisk ikke jeg som dytta.... Jeg skvatt faktisk her når noen hadde dyttet det opp. Kan hende noen andre også lurer da vettu Ludderet. HI
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det er vel bare å ikke gjøre noe ut av at du ikke liker det? Kan jo være at barnet ditt liker det alikevel. Her spiser snuppa alt hun får uahengig av om jeg eller faren ikke er noe glad i det. Barnet ditt vil jo uansett finne ut hva som er godt eller ikke. Jeg tror det er lurt å ikke lage noe oppstyr rundt det hvertfall.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er kresen og drikker ikke vann eller melk, og spiser ikke leverpostei, makrell i tomat, og div. annet typisk "barnemat". Men snuppa mi elsker det. Jeg har gitt henne det, sagt nam-nam og ikke gjort noe forskjell på det og mat jeg liker. Tror ikke du skal lage noe mer hokus pokus enn det.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Festlig skrue du, Ludderet.. Jeg er født i samme år som deg, i januar. Så sikkert eldre enn deg og.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Liker ikke vann? Unnskyld meg, men hva drikker du da? Du skulle prøvd deg et land hvor de kanpt har vann du bortskjemte. Da kunne du prøvd å mase etter colan din.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Huff, du er en skam for 83-modeller, Jaja, noen må jo ligge litt etter andre ;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 I alle dager. Liker ikke vann??! Rareste jeg har hørt. Men ungen din tar nok ikke skade. Stemoren min liker ikke potet. Jeg spiser potet uten å være traumatisert av hennes potetvegring
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Har aldrig hørt om noen som ikke liker vann!? Og fisk er jo alt fra torsk til laks og i så utrolig mange ulike varianter...men men uansett så bør du ikke gjøre noe ut av det selvfølgelig. Må si meg enig med ludderet her!
oblix Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Vann smaker jo ingen ting, det er bare kaldt og friskt. Går ikke ann at en voksen person ikke liker vann, det er sært. Selv vi foreldre ikke liker alt, må man jo prøve å gi det til de små.... Du må vel ikke gafle i deg fisk selv om barnet ditt får det.... Dette er det minste lille problem noen har klaget over her inne. Ganske dumt!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Nå ler jeg! Flyvefisk....ikke så ille med litt smør på
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 du må se det positive i at du kan gjøre livet enklere for din mini med å lære h'n å like vann og fisk- det dummeste er når man inviterer voksne folk og må tenke "nei det kan vi ikke lage for hun liker ikke fisk" -og vann er det jo i alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå